پیشنهاد واریز مالیات‌ها با بیت‌کوین در میامی

پیشنهاد واریز مالیات‌ها با بیت‌کوین در میامی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مهر ۱۴۰۰

به گزارش بلومبرگ، فرانسیس سوارز، شهردار میامی اخیرا اظهار داشت که یک طرح برای شهر میامی در اولویت اصلی است. سوارز گفته است که آن‌ها منتظر تبدیل شدن به پایتخت رمزارزهای ایالات متحده هستند. برای اطلاع از جزئیات خبر پیشنهاد واریز مالیات‌ها با بیت‌کوین در میامی، بیتستان را دنبال کنید.

پیشنهاد واریز مالیات‌ها با بیت‌کوین در میامی

شهر میامی پیشنهادی را ارائه می‌دهد که به ایجاد شرایط پرداخت توسط بیت کوین کمک می‌کند. شهردار اعلام کرده است که پیشنهاد دولت این است که ساکنان هزینه‌ها و مالیات‌ها را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

برای خواندن خبر راه‌اندازی رمزارز اختصاصی میامی اینجا کلیک کنید

رمزارز اختصاصی میامی

در ماه فوریه، سوارز به کمیسیون شهر پیشنهاد داد که به میامی اجازه سرمایه‌گذاری در بیت کوین با وجوه دولتی را بدهد. اما ایالت به دولت‌های محلی اجازه نمی‌دهد تا در دارایی‌های ناپایدار و غیرقابل تنظیم مانند بیت کوین، سرمایه گذاری کنند.

سوارز گفت از زمان پیشنهاد، اگر شهر می‌توانست بیت کوین را نگه دارد، سرمایه‌اش 30 یا 40 درصد افزایش می‌یافت و به قیمت فعلی بیت کوین اشاره کرد. اما در همان زمان سوارز اشاره نکرد که سرمایه‌گذاری این شهر در اواسط ژوئیه امسال تقریبا 40 درصد کاهش یافته است.

سوارز همچنین در کنار ایلان ماسک، به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است. ایلان ماسک که به ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد، بزرگترین بخش تجارت خود را به تگزاس منتقل کرد.

در صورتی که ETFهای رمزنگاری شده با حمایت فیزیکی در دو هفته آینده توسط sec تایید شوند، این شهر همچنان می‌تواند سرمایه خود را بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.