افزایش شدید تعداد نهنگ‌های بیت کوین: نهنگ‌ها در انتظار افزایش قیمت هستند؟

افزایش شدید تعداد نهنگ‌های بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

پلتفرم تجزیه و تحلیل Glassnode، اخیرا خبر افزایش شدید تعداد نهنگ‌های بیت کوین را منتشر کرد. همچنین مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلوبال بلاک، در مورد جهش اخیر بیت‌کوین و تأثیر بالقوه وضعیت اقتصاد کلان بر بازار کریپتو توضیح داد و گفت این عوامل احتمالا تاثیر زیادی بر افزایش نهنگ‌های بیت‌کوین داشته است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش شدید تعداد نهنگ‌های بیت کوین

Glassnode، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک‌چینی، خبر از افزایش شدید تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین داد. این پلتفرم اعلام کرد که اکنون ۱۴۹۱۲۷ آدرس کیف‌پول بیت‌کوین با حداقل ۱۰ توکن بیت‌کوین، وجود دارند که این رقم بالاترین سطح از آگوست ۲۰۲۱ است.

با توجه به این آمار می‌توان گفت از مارس ۲۰۲۲، تعداد کلی نهنگ‌های بیت‌کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که تقریباً ۱۴۵۵۰۰ آدرس بیت‌کوین حداقل ۱۰ BTC دارند و این نشانگر افزایش تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین و افزایش اعتماد مردم به این توکن است.

دیروز Whale Alert، شرکت جمع‌آوری اطلاعات بلاک‌چینی مرتبط با نهنگ‌ها، خبری از یک تراکنش خیلی بزرگ منتشر کرد. بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert، شخصی ۳۴۹۲ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۷۵ میلیون دلار را از کوین‌بیس به یک کیف‌پول ناشناخته منتقل کرده است. انتقال مذکور حدود ساعت ۰۰:۵۱ UTC انجام شده است.

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که ارزش بازار ارزهای دیجیتال از نوامبر ۲۰۲۱ تقریباً ۷۰ درصد کاهش یافته است. با این حال، هفت روز گذشته شاهد بهبود بازار دارایی‌های دیجیتالی بودیم که از نشانه‌های آن افزایش ۱۲ درصدی ارزش بیت‌کوین است. در همین حین اتریوم نیز شاهد جهش قیمت ۱۶ درصدی بود.

مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلوبال بلاک، در مورد جهش اخیر بیت‌کوین و تأثیر بالقوه وضعیت اقتصاد کلان بر بازار کریپتو، گفت:

وضعیت بیت‌کوین بالاخره کمی رو به بهبود است و قیمت این رمزارز به حدود ۲۲۵۰۰ دلار رسیده. اگر این روند ادامه یابد می‌توان به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین شد.

سیگنال‌های بازار نشانگر کاهش تورم هستنذ که این خود باعث کاهش خصومت فدرال رزرو با ارزهای دیجیتال خواهد شد. بهتر شدن دید فدرال رزرو می‌تواند به بهبود روند بازار ارزهای دیجیتال کمک کند و با این اتفاق نهنگ‌های زیادی به جمع سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال خواهند پیوست.

منبع: financemagnates

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.