شیبااینو در یکی از صرافی‌های کشور ترکیه‌ به نام Bitexen لیست شد

لیست شدن شیبا اینو در صرافی ترکیه‌ای Bitexen
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: صرافی ترکیه‌ای Bitexen، رمزارز شیبااینو را به لیست توکن‌های تحت پوشش خود اضافه کرد. علاوه بر لیست شدن شیبا اینو در صرافی ترکیه‌ای Bitexen پنج توکن دیگر نیز در این صرافی لیست شدند. برای اطلاع از ادامه خبر، با ما همراه باشید.

صرافی ترکیه‌ای Bitexen رمزارز شیبااینو و پنج توکن دیگر را به لیست توکن‌های تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است. معاملات شیبااینو پس از این که SHIB در ۲۲ ژانویه به قیمت ۰,۰۰۰۰۱۷ دلار بازگشت، رونق گرفت. این رمزارز امروز در قیمت ۰,۰۰۰۰۲۱۵۷ دلار معامله می‌شد.

لیست شدن شیبا اینو در صرافی ترکیه‌ای Bitexen

Bitexen یک صرافی آنلاین برای معامله ارزهای دیجیتال است که از رمزارزهای زیادی مانند بیت‌کوین و از صدها آلت‌کوین دیگر پشتیبانی می‌کند که به تازگی اعلام کرده که از شیبااینو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در اوایل سال ۲۰۲۲، صرافی هندی Koinbazar اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند از این پس جفت معاملاتی SHIB/USDT را در این پلتفرم معامله کنند.

همچنین در اواخر سال ۲۰۲۱، شیبااینو در صرافی‌هایی مانند جمینای، کراکن، صرافی بزرگ هندی CoinDCK، صرافی Bit2Me، صرافی کره جنوبی Korbit و Coinhaki لیست شده بود.

خرید ۴۸ میلیارد توکن شیبااینو توسط یک نهنگ:

براساس گزارشات ارائه شده از WhaleStats، یکی از نهنگ‌های بازار دیجیتال ۱۰ ساعت پیش، تقریبا ۴۷,۹۵۴,۰۳۸,۴۴۲ توکن شیبااینو خریده و به ذخایر خود اضافه کرده است.

خرید ۴۸ میلیارد توکن شیبااینو توسط یک نهنگ

بر اساس داده‌های موجود، شیبااینو یکی از دارایی‌های محبوب نهنگ‌ها است و در حال حاضر ۱۴ درصد از کل دارایی‌های سبد رمزنگاری نهنگ‌ها را به خود اختصاص داده.

علاوه بر این، توکن سوزی شیبااینو همچنان در حال افزایش است. به گزارش ShibBurn، حدود ۱,۳۲۱,۱۴۵,۲۰۹ شیبااینو در ماه ژانویه سوزانده شده است.

منبع خبر: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.