بیتگو با استکس ادغام شد

ادغام بیتگو با استکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

استکس (Stacks) در حال ایجاد پل، برای گسترش امور مالی غیر متمرکز در شبکه بیت‌کوین است. کاربران بیتگو (BitGo) نیز از طریق توکن‌های STX مستقیما به بیت‌کوین دسترسی خواهند داشت. برای اطلاع از خبر ادغام بیتگو با استکس با بیتستان همراه شوید.

ناظر دارایی‌های دیجیتالی، بیتگو، با استکس ادغام شده است تا جوایز بیت‌کوینی (BTC) را برای سرمایه‌گذاران قدیمی و نهادی خود به ارمغان آورد.این حرکت می‌تواند تقاضای سرمایه‌گذاران نهادی برای ارزهای دیجیتال را در مرحله بعدی بازار صعودی بهبود بخشد.

از روز دوشنبه، بیتگو به سرمایه‌گذاران قدیمی و نهادی خود امکان کسب جوایز بیت‌کوینی از طریق استکس یا STX  را ارائه داده است. از طریق فرایندی با نام Stacking دارندگان توکن STX نیز می‌توانند جوایز بیت‌کوین را مستقیما در کیف پول خود دریافت کنند.

برخلاف بیشتر خدمات سودآور رمزارزی، پاداش‌های بیت‌کوینی از طریق Stacking ایجاد می‌شوند و از مزایده به دست نمی‌آیند. این به این معناست که دارندگان توکن STX نیازی به واگذاری وجوه خود برای دریافت این هدیه‌ها ندارند.

استکس مدعی است که سود به دست آمده مستقیما از Stacking که مستقیما با بلاک‌چین بیت‌کوین مرتبط است، دست می‌آید.

به عنوان بخشی از این ادغام دارندگان STX به بیمه، حفاظت دارایی و مدیریت پورتفولیو بیتگو دسترسی خواهند داشت. بیتگو اخیرا برنامه بیمه خود را ۶۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. این برنامه ارزش کل دارایی‌های تحت پوشش بیمه را به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسانده است.

Stacks یک شبکه منبع باز برای ایجاد پل برای قراردادهای هوشمند و DeFi به بیت کوین، است. این پلتفرم شبکه اصلی خود را در ژانویه سال جاری راه اندازی کرد. Stacks با چندین شرکت برجسته از جمله Foundry Digital و Blockdaemon و غیره مشارکت کرده است.

نیاز به ادغام بیتگو با استکس

مایک بلش (Mike Belshe)، بنیانگذار و مدیرعامل BitGo، گفت که شرکت او Stacks را یکپارچه کرده است. وی دلیل این کار را این گونه بیان کرد که موسسات مالی به دنبال یک دسترسی امن به بازار DeFi هستند و این بهترین فرصت بوده است. این یکی از نتایج ادغام بیتگو با استکس خواهد بود.

 “با پشتیبانی از Stacks و STX، ما به مشتریان خود آنچه را که می‌خواهند را بدون نیاز به سرمایه گذاری‌های کلان برای زیرساخت‌ها، ارائه می‌دهیم.”

سرمایه‌گذاری در حوزه دارایی‌های دیجیتالی

امسال بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها در بازار ارزهای دیجیتالی صورت گرفته است. این روندی است که انتظار می‌رود با رقابت بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) برای رسیدن به بالاترین قیمت‌های تاریخشان، ادامه یابد.

صندوق معاملاتی تایید شده بیت‌کوین ProShares (ETF)، هفته گذشته با بالاترین حجم خالص خود شروع به کار کرد. این قضیه نشان دهنده آن است که سرمایه‌گذاران بنیادی آمادگی برای سرمایه‌گذاری بر دارایی‌های دیجیتالی دارند. دومین ETF از Valkyrie نیز هفته گذشته توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.