صرافی کره‌ای Bithumb به دنبال راه‌اندازی بازار NFT است

راه اندازی بازار NFT توسط صرافی Bithumb
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ دی ۱۴۰۰

صرافی Bithumb واقع در کره جنوبی، در حال توسعه وراه‌اندازی یک بازار NFT است. این صرافی برای داشتن شانس بیشتر در رقابت با صرافی‌های دیگر مثل Korbit و Upbit دست به راه‌اندازی بازار NFT زده. برای خواندن خبر راه اندازی بازار NFT توسط صرافی Bithumb با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی بازار NFT توسط صرافی Bithumb

شایعات فراوانی مبنی بر اینکه شرکت LG CNS که تابع LG است شریک فنی Bithumb در این پروژه است، وجود دارد. شایعات به این قضیه اشاره دارد که LG CNS به Bithumb کمک می‌کند تا بازار NFT خود که قرار است در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود را توسعه دهد.

صرافی Bithumb واقع در کره جنوبی، در حال توسعه یک بازار NFT با “یک شرکت بزرگ” است که گمان می‌رود LG CNS، یکی از شرکت‌های تابعه LG Corporation،این شریک بزرگ باشد.

مدیرعامل Bithumb، هیو بک-یونگ  Heo Baek-young در مصاحبه‌ی اخیر خود تأیید کرد که صرافی در حال توسعه بازار NFT است. توسعه NFT به Bithumb کمک می‌کند تا با Korbit و Upbit، دو صرافی داخلی کره‌ای، رقابت خود را ادامه دهد. هیو گفت:

راه‌اندازی بازار NFT برای ترویج محتوای مبتنی بر بلاک‌چین، که در آینده به یک نیروی محرکه مفیدی تبدیل خواهد شد، بسار حائز اهمیت است.

طبق گزارش رسانه‌های کره جنوبی، بازار NFT با همکاری غول فناوری LG CNS در حال توسعه است. در همین حین یکی از مقامات Bithumb در ۱۷ ژانویه اعلام کرد:

تأیید اینکه آیا LG CNS شریک بزرگ این صرافی است یا خیر غیرممکن است. امکان دارد این شریک بزرگ گروهی از شرکت‌ها باشند.

Bithumb و رقبای آن

راه‌اندازی بازار NFT به Bithumb کمک می‌کند تا با صرافی‌های دیگر کره رقابت داشته باشد. Bithumb در حال حاضر در جایگاه دوم بر اساس حجم معاملات، در میان صرافی‌های کره‌ای قرار دارد.

Upbit با ۱٫۷ میلیارد دلار حجم معاملات ۲۴ ساعته در رتبه اول و Bithumb با ۷۳۰ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد.

Upbit بازار NFT خود را در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. راه‌اندازی بازار NFT در Upbit به این دلیل بود که این صرافی توانست چندین گروه K-pop از جمله BTS را برای اجرای محتوای NFT انحصاری راضی کند.

صرافی کریپتو Korbit که متعلق به غول بازی Nexon است، اولین صرافی کره جنوبی بود که بازار NFT را در ژوئن ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. Korbit چهارمین صرافی بزرگ کریپتو کره با حدود ۷ میلیون دلار حجم معاملات ۲۴ ساعته است.

در حالی که معامله‌گران جهانی NFT، تمایل دارند در OpenSea به صورت زنجیره‌ای کار و تجارت کنند، معامله گران کره‌ای تمایل دارند در پلتفرم‌های متمرکز باقی بمانند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.