کیف پول BitKeep مورد حمله‌ی هکرها قرار گرفت و ۱ میلیون دلار متضرر شد

حمله هکرها به کیف پول BitKeep
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مهر ۱۴۰۱

هکرها باز هم به کیف پول‌های BitKeep حمله کردند. طبق گزارشات، در پی حمله هکرها به کیف پول BitKeep، این پلتفرم نزدیک به ۱ میلیون دلار متضرر شده است. طبق گزارش PeckShield، مبادله/روترهای (swap/routers) کیف پول BitKeep در این هک مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

کیف پول BitKeep  تحت حمله هکرها قرار گرفت. بیت‌کیپ، برترین کیف پول ارزهای دیجیتال در آسیا است و هک شدن آن موجب شده که کاربران زیادی نگران دارایی‌های خود باشند.

در همین راستا شرکت امنیتی بلاک‌چین و تجزیه و تحلیل داده‌های PeckShield، توییتی در مورد این هک منتشر و ضرر این حمله را ۱ میلیون دلار برآورد کرد.

توضیحات شرکت PeckShield در مورد این حمله هکری

شرکت PeckShield در ادامه توضیح داد که هکرها احتمالاً از swap/routers یک کیف پول خاص که مبادلات، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) و مرورگر برنامه غیرمتمرکز (DApp) را برای انجام تراکنش‌ها باهم ادغام می‌کند، سوء استفاده کرده‌اند.

به کاربران کیف پول‌های این شرکت توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضرر بیشتر، مجوزهایی که قبلا برای کیف پول‌شان فعال کردند را لغو کنند. برای این کار، کاربران می‌توانند کیف پول خود را به پلتفرم Revoke.Cash PeckShield متصل کرده و تأییدیه همه توکن‌های کیف پول به خصوص توکن‌های ثبت نشده را حذف نمایند.

توضیحات شرکت PeckShield در مورد این حمله هکری

کیف پول‌های BitKeep از بیش از ۷۰ شبکه و بلاک‌چین مثل بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و Polygon (MATIC) پشتیبانی می‌کنند و طبق اطلاعات موجود، بیش از ۶ میلیون کاربر دارند. با توجه به این حجم از کاربران، هک شدن این پلتفرم عواقب سنگین‌تری را برای مدیران آن به دنبال خواهد داشت.

حملات هکری همچنان ادامه دارد

پPeckShield هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که ۴,۶۰۰ توکن BNB (به ارزش ۱/۲۵ میلیون دلار) از اکوسیستم مبتنی بر TRON JUST (JST) به میکسر رمزنگاری Tornado Cash منتقل شده است.

یکی دیگر از هک‌های بزرگ و جنجالی این ماه، هک مانگو مارکت (Mango Market)، پروتکل DeFi مبتنی بر سولانا بود که صد میلیون دلار در این هک سرقت شد. بر اساس داده‌های SlowMist Hacked (پلتفرمی که اکسپلویت‌های کریپتو را ردیابی می‌کند) هکرها تا به این جای سال ۲۰۲۲ حدود ۳/۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال را سرقت کرده‌اند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.