شیبااینو در صرافی تایوانی BitoEX لیست شد

لیست شدن شیبا اینو در یک صرافی تایوانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال یعنی شیبااینو این بار در یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال تایوان، لیست شد. با ما همراه باشید تا از جزئیات لیست شدن شیبا اینو در یک صرافی تایوانی آگاه شوید.

صرافی BitoEX یکی از صرافی‌های مستقر در تایوان، اعلام کرد از این پس رمزارز شیبااینو را پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این رمزارز را در پلتفرم صرافی معامله کنند.

صرافی BitoEX در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این صرافی در همان سال با اپراتور فروشگاه آسیایی FamilyMart متحد شد تا بتوانند امکان استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک روش پرداخت در کیوسک‌های دیجیتالی را فعال کنند.

در سال ۲۰۱۸، این صرافی یک عرضه اولیه ارز دیجیتال داشت که در عرض چند دقیقه، ۱۰ میلیون دلار از طریق این عرضه به دست آورد. صرافی BitoEX همراه با Maicoin، سهم اصلی بازار مبادلات ارزهای دیجیتال در تایوان را کنترل می‌کنند.

طبق گزارش u.today در اوایل این هفته رمزارز شیبااینو توسط Bit2Me نیز لیست شده بود. در همین زمان صرافی Bitstamp نیز اعلام کرد که در سال آینده پشتیبانی از شیبااینو را آغاز می‌کند.

نبود قوانین خاص برای رمزارزها در تایوان

در اوایل سال جاری بیشتر صرافی‌های مستقر در تایوان فعالیت خود را تعطیل کردند. مقررات خاصی برای ارزهای دیجیتال در این کشور وجود ندارد. تایوان یکی از جوامع پر جنب و جوش در حوزه رمزارزها است و تخمین زده می‌شود که تعداد سرمایه‌گذاران در این کشور به ۲ میلیون نفر برسد.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.