چطور احراز هویت کنم؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۰

برای انجام تراکنش در صرافی بیتستان ابتدا باید یک اکانت در سایت بیتستان ایجاد کرده، ثبت نام کنید و سپس اقدام به احراز هویت کنید؛ پس از ثبت نام و وارد نمودن شماره تلفن همراه خود لازم است که شماره تلفن خود را توسط کد یکبار مصرفی که برایتان ارسال شده تایید کرده و بعد از این اقدام وارد مرحله احراز هویت می‌شوید. برای احراز هویت باید اطلاعات شناسنامه‌ای خود را وارد نموده و بعد از آن:

لازم است که یک عکس سلفی از خودتان بارگذاری کنید. در عکس ارسالی، باید کارت ملی و همچنین کارت بانکی که قصد ثبت آن در بیتستان دارید را روی یک برگه سفید بچسبانید؛ در پایین عکس ذکر شده به صورت دستی عبارت «جهت احراز هویت در صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال بیتستان» را بنویسید؛ برگه را کنار صورت‌ خود گرفته و یک عکس سلفی تهیه کرده و آن را برای ما ارسال کنید.
نمونه تصویر صحیح برای احراز هویت
اگر کارت ملی ندارید، می‌توانید از شناسنامه‌ای که کد ملی شما در آن درج شده استفاده کنید. در صورت نداشتن کارت ملی و شناسنامه با ویژگی بالا، می‌توانید از پاسپورت منقضی نشده (دارای اعتبار)، کارت معافیت، کارت پایان خدمت و یا گواهینامه معتبر استفاده کنید.

پس از انجام مراحل بالا باید منتظر تایید حساب و دریافت پیامک تکمیل احراز هویت بمانید و در انتها می‌توانید در سایت بیتستان به انجام تراکنش بپردازید.

اگر هنوز در مورد مراحل احراز هویت سوالی دارید، مقاله زیر را مطالعه کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.