توصیه‌های بیتستانی، در بازار قرمز رمزارزها

توصیه‌های بیتستان در بازار قرمر رمز ارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

 

بازار رمزارزها این روزها دل خون است. به قرمزی تمام علامت‌های ایست و وارد نشوید جهان. البته که هیچ بازاری در دنیا وجود ندارد که همیشه دل سبز یا دل خون باشد و تغییرات و نوسان بخشی از ذات این بازارها هستند. تغییراتی که گاهی پیش‌بینی‌شان «صرفا» به «خوش شانسی» بستگی دارد. 

شاید تعجب کنید، اما این بازارها حتی در روزهای قرمز هم روندهایی دارند که اگر بتوانید درست شناسایی‌شان کنید، می‌توانید با سوار شدن روی موجشان، از ریختن بازار هم سود بگیرید. 

درست است که بیشتر زمان‌ها بازار در روندهای سبز شدنش ما را با سود سرشاری شگفت‌زده می‌کند، اما ممکن است شگفتی بازارهای مالی به همین‌جا ختم نشود.

 

 

می‌پذیریم که هیچ حسی شیرین‌تر از این نیست که هر روز صبح با منظره درصدهای مثبت روی رمزارزهای خریداری شده روبرو شوید و از قرمز شدن رنگ و منفی شدن درصدها ذهنتان مشغول و درگیر بدهی‌ها و سرمایه‌های از دست رفته شود.

ما در بیتستان همواره علیه یک طرفه به قاضی رفتن در مورد بازارها جنگیده‌ایم، اما آن چه این روزها مشاهده می‌کنیم، حجم بسیار زیادی از ادعاهای نادرست و تشویق به خریدهایی است که «شاید» گوینده مسئولیت خاصی در توصیه اش نداشته است و شاید در بیشتر موارد، بنا به آن چه در ذات بازارها اشاره کردیم، شاید از سر خوش شانسی توصیه‌هایش به هدف نشسته و بر مبنای همان یک بار موفقیت، توصیه می‌کند.

 

 

ما این پدیده را بارها در بازارهای مالی دیده‌ایم و البته همیشه نسبت به حضور مسئولانه و با چشمان باز در بازار هشدار داده‌ایم. بازارهای مالی هر چقدر هم بتوانند برایتان پول‌سازی کنند، به همان میزان هم قدرت تخریبی بالایی دارند. 

توصیه ما در این روزها مثل همیشه «حفظ آرامش» و «تمرکز در یادگیری و آموزش خودتان» است. همکاران ما در بیتستان، در همه بخش‌ها همواره در تلاش‌ هستند تا ضمن آشنا کردن شما به اصول بنیادین معاملات در بازارهای مالی، آخرین و مؤثرترین اخبار این حوزه را هم در اختیارتان قرار دهند؛ تحلیل‌های به روز منتشر کنند و در یک کلام، دست شما را در طوفان‌های سهمگین بازار بگیرند تا بتوانید به سلامت به ساحل معاملات مطمئن، سریع، ساده و امن برسید. 

 

لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر ما کیف پولی روی سایت اضافه نکرده‌ایم و «هیچ» بخشی از سرمایه شما در هنگام خرید و فروش به کیف پول ما منتقل نمی شود. ما صرفا به عنوان یک درگاه در تبادل رمزارزی شما با جهان کمکتان می کنیم.

 

مثل همیشه قدردان همراهی و حمایت شما هستیم و از این که شما را در خانواده بیتستان داریم، به خود می بالیم. 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “توصیه‌های بیتستانی، در بازار قرمز رمزارزها

  1. حجت محمدپور دوستکوهی گفته:

    در ریزش ها کم کم میخریم باغی خریده ام وسیع کم کم درخت گردو کانادایی دیرگل خوشه ای کاشته ایم صبوری می کنیم تا ثمر دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.