بلک راک شایعه همکاری در سقوط قیمت لونا را رد کرد!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرکت بلک راک بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان به طور قاطعانه شایعه همکاری در سقوط لونا را رد کرد. نا گفته نماند که مجله فوربس گزارش رد شایعه همکاری در سقوط لونا توسط بلک راک را ارائه داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

رد شایعه همکاری در سقوط لونا توسط بلک راک

روز چهارشنبه در پلتفرم‌هایی مانند توییتر شایعه همکاری بلک راک در سقوط لونا پخش شده بود. به گزارش مجله فوربس بلک راک بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان اعلام کرد که نقشی در سقوط اخیر لونا نداشته است.

ظاهرا صرافی جمینی ۱۰۰۰۰۰ بیت‌کوین به شرکت‌های بلک راک و سیتادل وام داده‌ تا بتواند UST را از بنیانگذار Terraform خریداری کند.

بلک راک با فروش USTهای خود به صرافی جمینی، باعث فروش بیشتر این رمزارز شده است.

کاهش پیوند UST با دلار امریکا نیز منجر به افت قیمت لونا شد. ناگفته نماند که چارلز هاسکینسون نیز اطلاعاتی را در این خصوص در توییتر به اشتراک گذاشته بود که اکنون این توییت او حذف شده است.

صرافی جمینی نیز اولین شرکتی بود که دخالت خود در سقوط لونا را تکذیب کرد. سیتادل نیز بیان کرده که هیچ ارتباطی با سقوط لونا ندارد.

قیمت لونا تنها در ۲۴ ساعت ۹۶ درصد سقوط کرد و به ۰/۳۱ دلار رسید. این رمزارز نسبت به بالاترین سطح خود، ۹۹/۷۵ درصد کاهش یافته است.

منبع: U.today

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.