هشدار انجمن بلاکچین: توکن تتلو (TNT) هیچ پشتوانه‌ی علمی ندارد

هشدار انجمن بلاکچین در مورد توکن امیر تتلو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، انجمن فناوران زنجیره بلوک با انتشار اطلاعیه‌ای در رابطه با توکن TNT به سرمایه‌گذاران هشدار داد. با توجه به هشدار انجمن بلاکچین در مورد توکن امیر تتلو، این توکن پشتوانه علمی و وایت پیپر ندارد. برای اطلاع از ادامه با بیتستان همراه باشید.

هشدار انجمن بلاکچین در مورد توکن امیر تتلو

امیر حسین مقصودلو که با نام امیر تتلو در دنیای موسیقی فعالیت می‌کند، توکن مخصوص خود را با نام Tatal payment Network Token راه‌اندازی کرده است. با توجه به بررسی‌هایی که توسط انجمن بلاک چین ایران روی این توکن انجام شده، سرمایه‌گذاری در این توکن ریسک بسیار زیادی دارد.

انجمن فناوران زنجیره بلوک با انتشار اطلاعیه‌ای در رابطه با این توکن هشدار داد. با توجه به این اطلاعیه، توکن TNT که توسط تتلو و یک فرد ناشناس دیگر راه‌اندازی شده، پشتوانه علمی و وایت پیپر ندارد.

هشدار انجمن بلاکچین

این انجمن با تاکید بر خطرات سرمایه گذاری در این توکن، بیان کرد که افراد با هیچ دلیلی TNT را خریداری نکنند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده:

بارها هشدار داده شده است که هر گونه وعده پرداخت سود ثابت یا قول دادن برای رشد قیمت یک دارایی دیجیتال از مهم‌ترین نشانه‌های ناسالم بودن و نزدیک بودن خطر کلاهبرداری و بی‌ارزش شدن سرمایه مردم است. اینگونه وعده‌ها در این پروژه نیز مشاهده شده است.

این انجمن با بررسی درخواست‌های کاربران بیان کرد:

عواقب هر گونه تبلیغ یا معرفی پروژه‌های پر ریسک توسط چهره‌های معروف که مخاطبین زیادی هم دارند متوجه شخص تبلیغ کننده نیز هست.

منبع: digiato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.