نرخ سپرده‌های BlockFi افزایش یافت

افزایش نرخ سپرده توسط BlockFi
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۱

پلتفرم وام‌دهی کریپتو BlockF، اعلام کرد که نرخ سپرده‌های خود را افزایش خواهد داد. افزایش نرخ سپرده توسط BlockFi، تنها تغییر اعمال شده نبوده و امکان برداشت رایگان نیز از این پلتفرم نیز حذف خواهد شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش نرخ سپرده توسط BlockFi

پلتفرم وام‌دهی کریپتو BlockFi اخیراً اعلام کرد که نرخ سپرده‌ی خود را در طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد. این پلتفرم همچنین اشاره کرد که تصمیم گرفته است اجازه برداشت رایگان ماهانه را نیز لغو کند.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که BlockFi به طور موقت یک خط اعتباری ۲۵۰ میلیون دلاری از FTX دریافت کرد. به بهانه‌ی نگرانی در مورد وضعیت مالی شرکت، این پلتفرم وام‌دهی ۲۰ درصد از کارکنان خود را به منظور بهبود وضعیت مالی خود اخراج کرده است.

سیاست‌هایی که BlockFi برای خود در نظر گرفته است از اول جولای اجرا خواهند شد. دلیل این سیاست‌ها، استراتژی‌های مدیریت ریسک شرکت بیان شده است. این سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها همچنین به کاهش رقابت در بازار و به طور کلی بهبود شرایط بازدهی اقتصاد کلان این پلت‌فرم کمک موثری خواهند کرد.

در سیاست اخیر BlockFi، نرخ سپرده‌ی وام رمزارزهای BTC ،ETH ،USDC ،GUSD ،PAX ،BUSD و USDT در حساب بهره BlockFi (BIA) همگی افزایش یافته است.

پلتفرم BlockFi اعلام کرد که با وضعیت بد بازار و سقوط‌های پی در پی ارزهای دیجیتال باز هم سود یا نرخ سپرده ارزهای دیجیتال فوق را افزایش داده و به کاربران خود سود بیشتری خواهد داد.

برای مثال بازده بیت‌کوین در این پروسه از ۰٫۵۰٪ به ۱٫۹۰٪ افزایش خواهد یافت و در همین حین نرخ سپرده‌ی اتریوم نیز با افزایش ۰٫۵۰ درصدی به ۱٫۷۵ درصد خواهد رسید. از سوی دیگر، توکن‌های پایدار بازار نیز شاهد افزایش نرخ سپرده‌ی ۰٫۵۰ تا ۳ درصدی خواهند بود.

با این افزایش‌ها در نرخ سپرده رمزارزها، نرخ توکن‌هایی مثل بیت‌کوین و اتریوم بین ۲ تا ۳٫۵۰ خواهند بود. این در حالی است که توکن‌های پایدارتر نرخ سپرده‌ای بین ۶ تا ۸٫۷۵ درصد خواهند داشت. این افزایش نرخ سپرده از ابتدای ماه جولای اجرایی خواهد شد.

در رابطه با هزینه‌های برداشت، نیز این شرکت اعلام کرده است که آن‌ها را کاهش خواهد داد. هزینه‌های برداشت بیت‌کوین ۱ دلار و اتریوم ۲ دلار کاهش خواهند یافت، در حالی که توکن‌های دیگر تا ۲۵ دلار هم هزینه‌ی برداشتشان کاهش خواهد داشت. علاوه بر این، BlockFi سیاست “یک برداشت رایگان در ماه” را به طور کامل حذف خواهد کرد.

سیاست های جدید BlockFi، سه عامل بسیار مهم را تغییر خواهند داد که باعث افزایش نرخ سپرده این پلتفرم می‌شود. این سه عامل شامل مدیریت ریسک موثر، کاهش رقابت در بازار و ایجاد تغییراتی در بازده کلان است.

منبع: bitcoinist

اتریوم بیت کوین ترا تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.