بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی

بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

احتمالا شما نیز خبر ورود تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان به حوزه ارزهای دیجیتال را شنیده‌اید. بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی موظفند که خدمات رسانی به کاربران کشورهای تحت تحریم آمریکا را متوقف نمایند. از این رو خبرهای زیادی مبنی بر بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی به گوش می‌رسد که در بیتستان قصد داریم این خبر را مورد ارزیابی قرار دهیم.

بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا در رابطه با بلوکه شدن سرمایه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی هشدار داد و گفت:

تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، متاسفانه زمینه را برای مسدودسازی سرمایه برخی از کاربران ایرانی در صرافی های آنلاین خارجی فراهم کرده است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا به افزایش روز افزون قیمت ارزهای دیجیتال و علاقه شدید صرافی‌ها به حضور در این بازار اشاره کرد و گفت:

این صرافی های دیجیتال که تبلیغات فراوانی از آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز دیده می‌شود، اقدام به تبدیل ارز و … می‌کنند، اما آنچه که نگران کننده است، احتمال از دست رفتن سرمایه در این صرافی‌هاست.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا ادامه داد:

با توجه به اعمال تحریم‌های گوناگون برای کشور ایران، لذا برخی از صرافی‌های آنلاین خارجی با احراز هویت کاربران ایرانی اقدام به بلوکه کردن سرمایه کاربران و مسدود کردن حساب های کاربری آنان و در نتیجه جلوگیری از ادامه فعالیت این افراد کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که سایر صرافی‌های آنلاین خارجی نیز به دنبال تحریم‌های صورت گرفته و با مسدودسازی حساب‌های ایرانیان از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.

رجبی در پایان تاکید کرد:

لازم است هموطنان گرامی این نکته را در نظر داشته باشند که فعالیت در این صرافی‌ها می تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد و موجب از بین رفتن سرمایه شان شود.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.