تحلیلگر بلومبرگ بازگشت قدرتمند بیت‌کوین را پیش‌بینی کرد

پیش بینی تحلیلگر بلومبرگ در مورد بازگشت قدرتمند بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

مایک مک گلون، تحلیلگر معروف بلومبرگ، پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین دوباره اوج خواهد گرفت. وی معتقد است که بیت‌کوین علیرغم جریان‌های مخالف، از بازار نزولی نجات خواهد یافت. پیش بینی تحلیلگر بلومبرگ در مورد بازگشت قدرتمند بیت کوین، با وجود شرایط بد بازار، برای افراد زیادی امیدوار کننده بود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی تحلیلگر بلومبرگ در مورد بازگشت قدرتمند بیت کوین

مایک مک گلون، تحلیلگر بلومبرگ، از بیت‌کوین (BTC) به عنوان یک “کارت غیر قابل پیش‌بینی” یاد کرد و اظهار داشت، زمانی که سهام سنتی سقوط کنند، این رمزارز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

هفتم سپتامبر، مک گلون در پست خود در لینکدین و توییتر توضیح داد، در حالی که فشار فدرال رزرو ایالات متحده (ایالات متحده) احتمالاً جهت بازار سهام را تعیین می‌کند، اما بیت‌کوین همچنان می‌تواند کنترل فدرال رزرو بر سهام را کاهش دهد و اظهار داشت:

بیت کوین یک کارت غیر قابل پیش‌بینی است که زمانی که ارزش سهام سقوط می‌کند، این رمزارز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد، با این حال در آینده این رمزارز می‌تواند به دارایی شبیه به طلا و اوراق قرضه تبدیل شود.

البته مک گلون جزئیات بیشتری را در گزارش ۷ سپتامبر خود به اشتراک گذاشت و در آن خاطرنشان کرد که بیت‌کوین علیرغم یک “باد مخالف قوی”، آماده بازگشت قوی‌تر از بازار نزولی است.

معمولاً کنترل فدرال رزرو بر بازارهای سهام در بعضی موارد، به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند، و زمانی که این اتفاق بیفتد، بیت‌کوین ذینفع اصلی این مسئله خواهد بود.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که بیت‌کوین از روند مشابه با اوراق قرضه خزانه و طلا پیروی می‌کند.

پیش بینی تحلیلگر بلومبرگ در مورد بازگشت قدرتمند بیت کوین

جزئیات مقاله‌ی بلومبرگ

در مقاله‌ی بلومبرگ که در ماه اوت منتشر شده، بیان شده است که دقیقاً مشخص نیست انقباض کمی فدرال رزرو چه زمانی به پایان می‌رسد، با این حال برخی از اقتصاددانان پیش بینی کردند که سال ۲۰۲۳ این انقباض کمی کاهش خواهد یافت.

انقباض کمی یک ابزار سیاست پولی فدرال رزرو است که توسط بانک‌های مرکزی برای کاهش سطح عرضه پول و نقدینگی استفاده می‌شود و می‌تواند هزینه‌ها را در سراسر بازارها مانند بازار سهام کاهش دهد.

علیرغم اظهارات بلومبرگ، کارشناسان دیگر معتقدند که بیت‌کوین و بازارهای سهام در واقع نسبت به قبل همبستگی بیشتری پیدا کرده‌اند و با سقوط بازار سهام، بیت‌کوین نیز کاهش خواهد یافت.

منیع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.