BNB
Binance Coin - بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بایننس کوین چیست؟

توسعه‌دهندگان صرافی مطرح بایننس (Binanace) که یکی از برترین پلتفرم‌های تبادل رمزارزها در سطح جهان است، برای گسترش و توسعه مجموعه خود در سال ۲۰۱۷ تصمیم به ایجاد یک رمزارز اختصاصی گرفتند. بایننس کوین (‌Binance Coin) یا ارز دیجیتال BNB‌ رمزارز بومی صرافی بایننس است. این توکن در ابتدا روی شبکه اتریوم و با استاندارد ERC20، ایجاد شد و پس از آن‌که صرافی بایننس بلاکچین‌های اختصاصی خود یعنی بایننس چین و اسمارت بایننس چین را راه‌اندازی کرد، BNB به این زنجیره‌های تازه تاسیس منتقل شد. انتقال ارز BNB‌ به بلاکچین‌های بایننس در سال ۲۰۱۹ انجام شد؛ اما عرضه اولیه بایننس کوین در جولای ۲۰۱۷ صورت گرفته بود. تعداد سکه‌های BNB به ۲۰۰ میلیون واحد محدود شده است؛ به‌منظور کنترل تورم این رمزارز، صرافی بایننس هر سه ماه یک بار با یک پنجم از سود مجموعه، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال BNB می‌کند و این مقدار توکن را برای همیشه می‌سوزاند. دارندگان ارز بایننس کوین برای انجام معاملات خود می‌توانند تخفیف کارمزد بگیرند. این ارز در ابتدا به‌منظور اعمال تخفیف در کارمزد انتقال‌های درون شبکه‌ای استفاده می‌شد، اما در حال حاضر از ارزهای دیجیتال برتر است و در مواردی چون سرگرمی، رزرو سفر، خدمات آنلاین و خدمات مالی استفاده می‌شود.

خرید بایننس کوین

امکان فروش ارز دیجیتالی BNB نیز در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود، می‌توانند با روشی ساده و بدون اتلاف وقت دارایی بایننس کوین خود را با ارز فیات ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان مبادله کنند. برای انجام معامله‌ای دقیق‌ و صحیح‌تر می‌توانید مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ ما را دنبال کنید. در تمامی ساعات شبانه‌روز نیز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت با بخش پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

فروش بایننس کوین

برای خرید توکن‌های صرافی مطرح بایننس کوین یا همان ارز دیجیتالی BNB، می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزار بیتستان با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، اقدام کنید. همچنین می‌توانید از مقالات تحلیلی و آموزشی ارزهای دیجیتال که در بخش تحریریه بیتستان تهیه و منتشر می‌شود، برای تعیین بهترین و مناسب‌ترین شرایط بازار جهت انجام معاملات رمزارز خود استفاده کنید. فراموش نکنید کارشناسان بخش پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه مبادلات ارزهای دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های بایننس کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بایننس کوین