حجم معاملات BNB پس از ارتقای شبکه و راه‌اندازی BAB، یک میلیارد دلار رشد کرد

رشد یک میلیارد دلاری حجم معاملات BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: پس از ارتقاء اخیر بایننس‌کوین، حجم معاملات توکن BNB یک میلیارد دلار رشد کرد. بایننس توکن BAB را به عنوان راه حلی جهت شناسایی کیف پول‌ها و کاربرانی که مراحل احراز هویت (KYC) را انجام داده‌اند نیز، راه‌اندازی کرد. پس از این اقدام، قیمت توکن BNB بیش از ۲٪ افزایش یافت. در ادامه جزئیات بیشتری در رابطه با رشد یک میلیارد دلاری حجم معاملات BNB مشاهده خواهید کرد.

بایننس کوین اخیرا توکن Binance Account Bond) BAB) خود را عرضه کرده است. BAB توکنی است که می‌توان با استفاده از آن، کاربران و دارندگان BNB که تاییدیه KYC را نهایی کرده‌اند، شناسایی کرد. خبر راه اندازی BAB از طریق یک توییت اعلام شد.

در این بروزرسانی صورت گرفته، کاربران می‌توانند BAB را برای احراز هویت و همچنین ایجاد پروژه‌های مختلف و کسب پاداش در پلتفرم به کار بگیرند. پس از اعلام راه‌اندازی BAB، قیمت BNB طی ۲۴ ساعت ۶ درصد افزایش یافت.

افزایش حجم معاملات BNB به دنبال راه‌اندازی BAB

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، قیمت بایننس‌کوین ۲/۰۴ درصد افزایش یافته و با قیمت ۲۹۵/۲۸ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، به دنبال اجرایی شدن بروزرسانی اخیر، حجم معاملات توکن بایننس کوین نیز بیش از ۱ میلیارد دلار افزایش یافت. نسبت ارزش واقعی بازار (MVRV) نیز بر همین اساس افزایش یافته و پیش بینی می‌شود در روزهای آینده به افزایش خود ادامه دهد.

رشد یک میلیارد دلاری حجم معاملات BNB

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیر عامل Binance، در توییتی توضیح داد:

توکن BAB هیچ داده یا کاربرد دیگری ندارد، جز اینکه نشان می‌دهد دارندگان کیف پول‌ها، تاییدیه KYC (احراز هویت) را در Binance پاس کرده‌اند.

منبع: newsbtc

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.