آغاز معامله توکن BONE در صرافی MEXC

لیست شدن توکن BONE در صرافی MEXC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

توکن حاکمیتی  Bone ShibaSwap (BONE) در صرافی MEXC لیست شد. صرافی MEXC روز دوشنبه با انتشار اعلامیه‌ای اعلام کرد توکن BONE را در صرافی خود لیست می‌کند. برای بررسی بیشتر خبر لیست شدن توکن BONE در صرافی MEXC با بیتستان همراه باشید.

لیست شدن توکن BONE در صرافی MEXC

با توجه به لیست شدن توکن BONE در صرافی MEXC، معاملات این توکن از تاریخ 11 ژانویه ساعت 12 شروع خواهد شد. عرضه توکن BONE به 250 میلیارد توکن محدود شده است. طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، درحال حاضر ارزش بازار این توکن 27 میلیون دلار است.

توکن BONE در صرافی‌های BKEX و Hotbit قابل خرید و فروش است. با این حال اکانت‌های صرافی Shibaswap سهم بیشتری را در معاملات روزانه BONE به خود اختصاص داده‌اند.

براساس گزارش U.Today، توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان شیبااینو اعلام کردند که نسخه‌ی بتای یک سازمان مستقل غیرمتمرکز به نام Doggy Dao را راه‌اندازی خواهند کرد. با توجه به این اعلامیه، Doggy Dao کنترل جامعه‌ی شیبااینو را کنترل خواهد کرد.

این جامعه می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام جفت‌های معاملاتی در استخرهای نقدینگی شیبااینو استفاده شوند. کاربران برای اینکه بتوانند رای بدهند باید توکن BONE را استیک کرده و در ازای آن توکن tBONE دریافت کنند. سپس با این توکن می‌توانند تا 30 جفت معاملاتی را انتخاب کرده و به آن رای دهند.

در پروژه DAO 2، با معرفی موارد اضافی استفاده برای توکن BONE و استیک کردن آن، پیچیدگی بیشتری به این پروژه اضافه خواهد شد.

با وجود همه این تحولات، شیبااینو (SHIB) در تلاش است تا به روند قبلی خود بازگردد. شیبااینو اخیراً به پایین‌ترین سطح خود نسبت به اواسط اکتبر رسیده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.