کمک یک میلیون دلاری به اوکراین توسط مجموعه BAYC

مجموعه NFTای با نام Bored Ape Yacht Club (BAYC) در توییتر رسمی خود اهدای یک میلیون دلار اتریوم به اوکراین توسط Bored Ape Yacht Club را اعلام کرد.
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

اهدای یک میلیون دلار اتریوم به اوکراین توسط Bored Ape Yacht Club این مجموعه NFT را به جمع شرکت‌های کمک کننده به اوکراین راه داد. مجموعه BAYC به نمادی فرهنگی تبدیل شده و آثار آن با بالاترین قیمت‌ها به فروش می‌رسند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

اهدای یک میلیون دلار اتریوم به اوکراین توسط Bored Ape Yacht Club

مجموعه NFTای با نام Bored Ape Yacht Club (BAYC) اعلام کرد که مبلغ یک میلیون دلار به آدرس کیف‌پول رسمی کشور اوکراین، اهدا کرده است.

حساب توییتر رسمی این مجموعه‌ی NFT، خبر اهدای ۱ میلیون دلاری خود را به همراه یک پیوند تراکنش از Etherscan به اشتراک گذاشت. در این پیوند نشان داده شده که تراکنشی به ارزش ۳۸۸٫۹۹۹ ETH معادل ۱ میلیون و ۵۵ هزار دلار برای کمک به اوکراین انجام شده است.

مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC)

توکن‌ها غیر قابل تعویض یا NFTها، توکن‌های منحصر به فردی هستند که در بلاک‌چین‌هایی مانند اتریوم وجود دارند و نشان دهنده مالکیت یک دارایی دیجیتال هستند.

مجموعه BAYC یکی از اولین مجموعه NFTهایی بود که به قیمت کف یا حداقل قیمت ۵۰ ETH برای هر NFT رسید.

مجموعه BAYC اکنون به یک نماد فرهنگی در فضای NFT تبدیل شده است و افراد مشهوری مانند امینم (Eminem)، استف کوری (Steph Curry)، جیمی فالون (Jimmy Fallon) و افراد سرشناس دیگر نیز از خریداران این مجموعه هستند.

در حال حاضر، BAYC بر اساس رتبه‌بندی OpenSea، دومین مجموعه بزرگ NFT جهان است. طبق داده‌های بازار OpenSea، این مجموعه بیش از ۴۱۷۰۰۰ ETH فروش ثانویه داشته است.

مجموعه NFTای با نام Bored Ape Yacht Club (BAYC) در توییتر رسمی خود اهدای یک میلیون دلار اتریوم به اوکراین توسط Bored Ape Yacht Club را اعلام کرد.

مجموعه BAYC پس از آن که تعدادی از مجموعه‌های Web3، از DAOها گرفته تا دارندگان memecoin و NFT همکاری خود را برای کمک به اوکراین اعلام کردند، دست به اهدای این ۱ میلیون دلار زد.

بر اساس داده‌های به دست آمده از Merkle Science، اوکراین تا به امروز بیش از ۸۸ میلیون دلار کمک مالی از طریق ارزهای دیجیتال دریافت کرده است و دولت این کشور در حال حاضر حدود ۷ میلیون دلار اتریوم در کیف پول خود دارد.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.