لیست شدن توکن ARPA در کوین بیس پرو و تاثیر آن بر ارزش توکن‌های تازه افزوده شده در لیست

لیست شدن توکن ARPA در کوین بیس پرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مهر ۱۴۰۰

صرافی کوین بیس پرو از لیست شدن چند توکن و ارز جدید خبر داد. این لیست شدن معمولا به طور قابل توجهی باعث افزایش قیمت توکن‌ها می‌شود. در این خبر به بررسی تاثیر اعلامیه منتشر شده توسط کوین بیس روی توکن‌های جدید در لیست، می‌پردازیم. برای خواندن خبر لیست شدن توکن ARPA در کوین بیس پرو  با بیتستان همراه باشید.

در روز سه شنبه، Coinbase Pro لیست جدیدی شامل Arpa Chain (ARPA)، Bounce (AUCTION) و Perpetual Protocol (PERP) اعلام کرد. این لیست نشان می‌دهد در ساعت ۲۱ روز سه شنبه خرید و فروش به شرط موجودیت نقدینگی کافی، ممکن خواهد بود. این سه توکن هر کدام با دلار آمریکا، یورو و تتر (USDT)، جفت می‌شوند.

با در نظر گرفتن این که AUCTION و ARPA پس از انتشار اعلامیه در مدت ۲۴ ساعت حدودا ۲۵ درصد افزایش ارزش داشتند، می‌توان گفت که توجه کمی از معامله‌گران به PERP  جلب شده است.

هک شدن هزاران حساب کوین بیس در پی حملات هکرها

برای خواندن خبر کلیک کنید

تاثیر انتشار اعلامیه بر ارزش سه توکن اضافه شده در لیست

پس از انتشار اعلامیه PERP  با صعود جزئی همراه شد ولی طی ۲۴ ساعت ۵ درصد از ارزش آن کاسته شد. آخرین معامله PERP  با ارزشی نزدیک به ۱۷ دلار انجام شده است.

به گزارش CoinGecko، در حال حاضر PERP نزدیک به ۳۰٫۷ درصد از بالاترین سطح خود تا به امروز که ۲۴٫۴۰ دلار است کاهش یافته است.

Arpa Chain (ARPA)، که قراردادهای هوشمند مبتنی بر حریم خصوصی و معاملات خارج از زنجیره را قادر می‌سازد، ۹ ساعت قبل انتشار اعلامیه حرکت صعودی خود را آغاز کرد.

طی گزارشی CoinGecko، در ۲۴ ساعت ARPA حدود ۲۵ در صد افزایش ارزش داشته و تقریبا ۸ درصد از بالاترین سطح خود تا به امروز بالاتر است.

AUCTION، توکن اصلی حراجی غیر متمرکز Bounce، نیز با ۲۳ درصد افزایش از ۳۳ دلار به ۴۰ دلار در ۲۴ ساعت افزایش یافت.

در گزارش Coin Metrics، که در ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شده، تاثیر فهرست‌های توکن در Coinbase Pro با کمی اغراق بیان شده بود. در این گزارش بیان شده بود که معمولا پس از قرار گرفتن توکن‌ها در لیست کوین‌بیس از ۱۰ روز قبل تا ۱۰ روز بعد حرکات ۱ تا ۱۴ درصدی در ارزش توکن مشاهده خواهد شد.

در آوریل سال جاری، Messari گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد کوین‌بیس بر توکن‌های جدید اثر بسیاری می‌گذارد. یکی از این تاثیرات افزایش ارزش توکن تا نزدیک به ۹۰ درصد در ۵ روز، است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.