مرورگر Brave برای کاربران خود هدایای نیم میلیون دلاری در نظر گرفته است

هدیه نیم میلیون دلاری مرورگر Brave به کاربران خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

مرورگر Brave به عنوان هدیه جشن بزرگ خود جوایز رمزنگاری شده با ارزش نیم میلیون دلار در نظر گرفته. یکی از بزرگترین جوایز این جشن Bored Ape Yacht Club NFT است. برای خواندن جزئیات خبر هدیه نیم میلیون دلاری مرورگر Brave به کاربران خود با بیتستان همراه باشید.

مرورگر Brave به عنوان هدیه جشن بزرگ خود جوایزی را به ارزش تقریباً نیم میلیون دلار در نظر گرفته. از جمله این جوایز مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT است که ارزش آن ۸۰ ETH تخمین زده می‌شود.

مرورگر Brave، یک مرورگر وب با تمرکز بر روی حریم خصوصی و رمزنگاری است. تیم توسعه این مرورگر مدتی است که روی توسعه ابزار کیف پول خود کار می‌کردند. Brave Wallet، ابزار کیف پول کریپتو است که در مرورگر وب Brave تعبیه شده که هم اکنون روی رایانه شخصی و موبایل قابل اجراست.

این کیف پول در خود مرورگر تعبیه شده و مانند کیف پول‌های دیگر مثل Metamask و Coinbase Wallet نیازی به نصب افزونه مرورگر ندارد.

جشن بزرگ Brave

برای جشن گرفتن توسعه این کیف پول، Brave شروع قرعه‌کشی‌های ارز دیجیتال Brave Swap-stakes را به طور رسمی اعلام کرد. این قرعه‌کشی‌ها که برای اهدای مجموعه هدایا در نظر گرفته شده، از امروز، سه‌شنبه ۸ مارس، به مدت شش روز ادامه دارد.

Brave توکن‌های قابل تعویض و همچنین NFT را به عنوان جایزه این قرعه‌کشی‌ها در نظر گرفته. این مرورگر تصمیم دارد به عنوان بزرگترین جایزه Bored Ape Yacht Club (BAYC) NFT به ارزش ۸۰ اتر (ETH) را نیز در قرعه‌کشی اهدا کند.

Swap-stakes به کاربران خود رمزارز و NFT جایزه می‌دهد

همچنین به عنوان بخشی از این کمپین، Brave Wallet Swap دارایی‌های رمزنگاری شده از اتر (ETH) و سولانا (SOL) تا توکن عرضه اولیه (BAT) و برخی از ارزنده‌ترین NFT‌های موجود در بازار امروز، مانند Lazy Lions و World of Women را ارائه می‌کند.

هدیه نیم میلیون دلاری مرورگر Brave به کاربران خود

این قرعه‌کشی‌ها از ساعت ۱۲:۰۱ سه‌شنبه ۸ مارس تا ساعت ۲۳:۵۹ بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ مارس ۲۰۲۲ به صورت روزانه برگزار خواهد شد.

یکی از شرایط شرکت در این قرعه‌کشی‌ها این است که کاربران باید یک آدرس Brave Wallet فعال داشته باشند و از ویژگی Brave Swap برای انجام حداقل یک مبادله ارز دیجیتال در روز استفاده کنند.

Brave Wallet برای استفاده در دسکتاپ و موبایل رایگان است.

برای استفاده از این کیف‌پول، کاربران جدید باید مرورگر Brave را روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنند. برای دسترسی به Wallet در دسکتاپ، مرورگر Brave را باز کنید و روی نماد Wallet در نوار ابزار کلیک کنید.

همچنین برای دسترسی به Brave Wallet در موبایل، منوی مرورگر را باز کنید و سپس گزینه Wallet را انتخاب کنید. اگر به عنوان کاربر قدیمی مرورگر Brave نماد کیف پول را نمی‌بینید، بهتر است مرورگر را به‌روزرسانی کنید.

نکات مهم در رابطه با قرعه کشی‌ها و تقدیم جوایز

برندگان این قرعه‌کشی‌ها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

اگر کاربری «بلیت طلایی» تازه ضرب شده در کیف پول خود بیابد، یعنی جایزه را برده و باید با آدرس ایمیل @brave.com سریعا ارتباط برقرار کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال کند. بعد از آن این جوایز به کیف پول برندگان بلیط طلایی مستقیما منتقل می‌شود.

در بیانیه مطبوعاتی مرتبط با جشن تاکید شد که از برندگان به هیچ وجه خواسته نخواهد شد که کلید خصوصی یا اطلاعات کیف پول خود را به اشتراک بگذارند.

پس لطفا از هر منبعی که خلاف این ادعا است، استفاده نکنید. مرورگر Brave یک مرورگر وب برای حفظ حریم خصوصی و رمزنگاری با کیف پول رمزنگاری داخلی است.

توکن BAT صادر شده توسط Brave به عنوان پاداش برای تبلیغات خود این مرورگر و به عنوان هدیه برای تولیدکنندگان محتوا که در توسعه سیستم شرکت دارند، استفاده خواهد شد.

توکن BAT بر اساس ارزش بازار در رتبه ۹۴ قرار دارد. این توکن در زمان انتشار با قیمت ۰/۶۵ دلار معامله می‌شود.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.