مرورگر مبتنی بر ارزهای دیجیتال Brave از dAppsهای سولانا پشتیبانی می‌کند

آغاز پشتیبانی Brave از dAppsهای سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: dAppsهای سولانا اکنون توسط مرورگر Brave پشتیبانی می‌شوند. Brave یک مرورگر اینترنتی با محوریت ارزهای دیجیتال است. آغاز پشتیبانی Brave از dAppsهای سولانا در اعلامیه‌ای که اوایل سه شنبه منتشر شد، به صورت رسمی تایید گردید.

آغاز پشتیبانی Brave از dAppsهای سولانا

مرورگر اینترنتی Brave با محوریت ارزهای دیجیتال، پشتیبانی خود از dAppsهای سولانا را آغاز کرد. بر اساس اعلامیه‌ای که اوایل این سه‌شنبه منتشر شد، مرورگر اینترنتی Brave پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا را در نسخه ۱.۴۱ اضافه کرده است.

در نسخه جدید این مرورگر، راه‌های دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز و Web3 هموارتر شده است. بازار Solana NFT Magic Eden و اپلیکیشن موسیقی ارز دیجیتال Audius از جمله محبوب‌ترین dApp‌ها در اکوسیستم Solana هستند. در حال حاضر فقط نسخه دسکتاپ مرورگر Brave از dApps پشتیبانی می‌کند. بر اساس این اعلامیه، نسخه موبایلی Brave در آینده نزدیک به پشتیبانی از dApps نیز خواهد پرداخت.

Brave ابتدا در ماه نوامبر نیز اعلام کرده بود که با سولانا همکاری و «قاتل اتریوم» را به بلاک‌چین پیش فرض خود تبدیل می‌کند.

تعداد کاربران Brave در ژانویه از ۵۰ میلیون کاربر فعال عبور کرد. این مرورگر وب که توسط Brendan Eich (برندان آیک)، مدیرعامل سابق موزیلا تأسیس شده است، تقریباً پنج سال طول کشید تا به این نقطه عطف دست یابد.

یکی از دلایل اصلی پیشرفت این مرورگر این است که اجازه می‌دهند کاربران در ازای مشاهده تبلیغات جوایزی به دست آورند. Brave این امکان را فراهم کرد که افراد درآمد تبلیغاتی خود را در سال ۲۰۱۹ نقد کنند.

آیک در بیانیه خود اشاره کرد که پایگاه کاربر Brave به دلیل ادغام با سولانا، هزینه‌های خود را کاهش داده است. بانک آمریکا هم گفته بود سولانا قادر است سهم بازار اتریوم را از بین ببرد و به یک غول سرمایه گذاری شبیه ویزا تبدیل شود.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.