شکسته شدن سقف بازار رمزارزها و رسیدن ارزش آن به ۲/۶ تریلیون دلار

شکسته شدن سقف بازار رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

بازار ارزهای دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت و افزایش ارزش است. سرمایه بسیار زیادی در یکی دو سال اخیر وارد این حوزه شده که باعث رشد و شکسته شدن سقف بازار رمزارزها گردید. با بیتستان همراه باشید تا شکسته شدن سقف بازار رمزارزها و رسیدن ارزش آن به ۲/۶ تریلیون دلار را بررسی کنیم.

ارزش بازار صنعت رمزنگاری به بالاترین سطح خود یعنی ۲/۶ تریلیون دلار رسیده است. بر اساس داده‌های CryptoSlate، بازار ارزهای رمزنگاری شده رکورد جدیدی را ثبت کرده و به بالاترین سطح خود یعنی ۲/۶ تریلیون دلار رسید.

بازار ارزهای دیجیتال ATH جدید را لمس می‌کند:

لمس ATH توسط بازار ارزهای دیجیتال باعث می‌شود صنعت رمزنگاری از بزرگترین غول‌های فناوری مانند اپل پیش تر باشد. بیت‌کوین در حال حاضر بیش از یک تریلیون دلار ارزش بازار را به خود اختصاص داده است. همانطور که در داده‌ها مشخص شده، بازار رمزارزها به دلیل افزایش قیمت دارایی دیجیتالی بیت‌کوین، توانست به این قله برسد و سقف خود را بشکند.

در مقایسه با رکورد قبلی ۲/۵۵ تریلیون دلار که در ماه مه شاهد آن بودیم، رسیدن به ۲/۶ تریلیون دلار نقطه عطفی برای صنعتی است که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه در بازار آلت‌کوین دارد.

تجزیه و تحلیل‌های انجام شده و همچنین مقایسه صنعت رمزنگاری با شرکت‌های بزرگ جهان، نشان می‌دهد که ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر حتی از بزرگترین شرکت‌های جهان بیشتر است.

به عنوان مثال داده‌های CompaniesMarketcap نشان می‌دهد که مایکروسافت، یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی که به دلیل نرم افزار خود مشهور است، دارای ارزش ۲/۲۸ تریلیون دلاری است.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از افزایش قیمت بیت کوین به دست آورید

قیمت بیت کوین بالاترین کندل قیمت هفتگی خود را در تاریخ ثبت می‌کند!

با نگاهی گذرا به داده‌ها، بیت‌کوین با ۱/۱۸ تریلیون دلار سرمایه در بازار پیشتاز است. این میزان، ۴۵ درصد از کل ارزش بازار رمزنگاری را شامل می‌شود. جالب اینجاست، تعداد آلت‌کوین‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱ میلیارد دلار باشد، به بیش از ۱۰۰ توکن رسیده است.

تا زمان انتشار این خبر، ارزش بازار Ethereum نزدیک به ۴۵۸ میلیارد دلار، ارزش Binance Coin حدود ۷۹ میلیارد دلار و ارزش بازار Tether و Cardano به ترتیب ۷۰ و ۶۰ میلیارد دلار محاسبه شده است.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم بیت کوین تتر کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.