تبلیغات فلوکی اینو در بریتانیا توسط سازمان استانداردهای تبلیغاتی این کشور ممنوع شد!

ممنوع شدن تبلیغات فلوکی اینو در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا از ممنوع شدن تبلیغات فلوکی‌اینو در این کشور خبر داد. بر اساس دستورالعمل تازه ابلاغ شده، تبلیغاتی که بر روی رمزارز فلوکی‌اینو تمرکز دارند، رد خواهند شد. اصلی‌ترین دلیل ممنوع شدن تبلیغات فلوکی اینو در بریتانیا، عدم رعایت قوانین تبلیغاتی از سوی تبلیغ کنندگان اعلام شده است.

سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) تبلیغاتی را که بر روی ارز دیجیتال فلوکی‌اینو تمرکز دارند، ممنوع کرده است. ASA معتقد است که این رمزارز در تبلیغات خود، غیر مسئولانه عمل می‌کند.

همانطور که در اخبار چند روز گذشته پوشش داده بودیم، متروی لندن غرق در تبلیغات Floki Inu شده بود. فلوکی‌اینو با شعار (Missed DOGE? Get Floki) قصد داشت تا کاربران زیادی را جذب کند؛ اما برخی از منتقدان خواستار ممنوعیت تبلیغات کریپتو در پایانه‌های حمل و نقل عمومی لندن شدند که در نتیجه آن، تبلیغات فلوکی‌اینو حذف شد.

استدلال ASA در رابطه با ممنوعیت تبلیغات فلوکی اینو

سازمان دیده بان تشخیص داده است که فلوکی‌اینو با تبلیغات فومو مارکتینگ، سعی دارد در کاربران احساس ترس به وجود آورد تا این رمزارز را خریداری کنند. این امر نیز طبق قوانین کشور بریتانیا جایز نیست.

تیم توسعه دهنده این رمزارز نیز ادعا کرده‌اند که تمام قوانین دولت بریتانیا در حوزه تبلیغات ارزهای دیجیتال را رعایت کرده‌اند، اما قانون‌گذاران همچنان اجازه فعالیت به آن‌ها نمی‌دهند.

طبق اخبار منتشر شده، اداره استانداردهای تبلیغاتی ایرلند (ASAI) نیز اخیرا به این نتیجه رسیده است که کمپین تبلیغاتی Floki Inu با قوانین تبلیغاتی این کشور تناقض دارد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.