چرا بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد؟ سقوط تا چه سطحی ادامه خواهد داشت؟

چرا بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد و به موجب آن بازار ارزهای دیجیتال نیز دچار افت شدیدی شد. اما چرا بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد؟ در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

بیت‌کوین (BTC) روز چهارشنبه به زیر سطح حمایتی مهم (۴۰ هزار دلار) سقوط کرد و باعث لیکویید شدن سرمایه‌ی بسیاری از کاربران در سراسر بازار ارزهای دیجیتال شد.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد سقوط کرده و در سطح قیمتی ۳۸,۵۰۰ دلار معامله شد. این در حالی است که شاخص نزدک ۱۰۰ در روز سه‌شنبه نیز تقریباً ۴ درصد سقوط کرد.

همبستگی BTC و Nasdaq افزایش یافته است؟

بیت‌کوین امسال عملکردی مشابه سهام‌های فناوری ایالات متحده داشت. به طوری که بر اساس داده‌های بلومبرگ، همبستگی بین بیت‌کوین و سهام فناوری ایالات متحده در اوایل آوریل به بالاترین حد خود رسیده است.

عملکرد بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم موجب می‌شود تا این رمزارز عملکردی مشابه سهام‌ها داشته باشد، اما در مقایسه با آن‌ها بهتر عمل کرده است.

به نظر می‌رسد که بازار ارزهای دیجیتال نیز مطابق با سهام فناوری بزرگ در حال سقوط است. ضررهای اخیر در بازار باعث لیکویید شدن ۲۹۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته شده است که بالاترین میزان در طی دو هفته گذشته بود.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.