افت لحظه‌ای بیت کوین در Bitstamp: کاهش ۸ درصدی BTC در ۱ دقیقه

افت لحظه‌ای بیت کوین در Bitstamp
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

بیت کوین قبل از رسیدن به بالاترین سطح از اوایل ماه مه، در بیت استامپ افت زیادی داشت. این ارز دیجیتال که به عنوان قدیمی‌ترین ارز دیجیتال نیز شناخته می‌شود، افت شدیدی را در یک ساعت تجربه کرد، ولی به سرعت روند صعودی خود را در پیش گرفت. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات افت لحظه‌ای بیت کوین در Bitstamp را شرح دهیم.

افت لحظه‌ای بیت کوین در Bitstamp

بیت کوین بزرگترین ارز رمز پایه، در یک کندل یک دقیقه‌ای در صرافی Bitstamp در ساعت ۲۲:۳۵ با ۸ درصد کاهش به ۵۱,۰۱۱ دلار رسید، سپس به سرعت سطح ۵۵,۰۰۰ دلار را در عرض چند ثانیه پس گرفت.

افت لحظه‌ای بیت کوین در Bitstamp

این فعالیت عجیب و غریب که ناشی از سفارش فروش ۴۰ میلیون دلاری بازار بود، تنها در Bitstamp انجام شد. قیمت ناپایدار در ارزهای دیجیتال بسیار رایج هستند، به عنوان مثال در فوریه قیمت اتریوم نسبت به ماه قبل ۵۰ درصد کاهش داشت و به نصف رسید.

افت کوتاه مدت اخیر بیت کوین در یکی از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی، باعث نشد تا ارزش این ارز در روند کاهشی بماند، چرا که قیمت آن دوباره به ۵۶,۸۰۰ دلار رسید که بالاترین سطح خود از ۱۲ می است.

ارز دیجیتال بیت کوین تاکنون ۲۹ درصد از سه ماهه چهارم سال صعود تاریخی داشته است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیراً پیش بینی کرده بود که افزایش مجدد بیت‌کوین در اواخر سال ۲۰۲۱ رخ دهد.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.