قیمت بیت‌کوین به زیر 27 هزار دلار سقوط کرد

سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت بزرگترین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال، به زیر ۲۷ هزار دلار سقوط کرد. با سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار بیش از ۱۰۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار

قیمت بزرگترین رمزارز بازار یعنی بیت‌کوین، به زیر ۲۷ هزار دلار سقوط کرد. با این سقوط بیش از ۱۰۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شده است. به این نکته هم باید اشاره کنیم که نمودار این رمزارز نیز یک روند نزولی کاهشی را نشان می‌دهد.

با این سقوط، قیمت بیت‌کوین در مقایسه با بالاترین سطح قیمتی که در سال جدید ثبت کرده بود، ۱۲ درصد افت کرده. جالب است بدانید که قیمت این رمزارز در بسیاری از صرافی‌ها به ۲۶ هزار دلار نیز رسید.

از آنجایی که بیت‌کوین سطح حمایتی ۲۷ هزار دلاری خود را از دست داده، احتمال اینکه وارد یک روند نزولی طولانی مدت شود، بسیار زیاد است.

سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار

اگر بیت‌کوین حمایت ۲۶ هزار دلاری خود را نیز از دست بدهد، احتمالا یک روند نزولی شدید را در پیش خواهد گرفت.

سقوط قیمت بیت کوین

به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، در صورت حفظ حمایت ۲۶ هزار دلاری، این رمزارز تا قیمت ۲۸ هزار دلار رشد خواهد کرد. سطح حمایتی ۲۶ هزار دلار یک سطح حیاتی برای جبران ضرر و زیان به حساب می‌آید.

علیرغم سقوط بیت کوین به زیر ۲۷,۰۰۰ دلار و لیکوئید شدن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، معاملات مارجین نزولی نیستند.

سقوط قیمت بیت کوین

تحلیل‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که معامله‌گران حرفه‌ای موقعیت‌های خرید اهرمی خود را حفظ کرده‌اند و نسبت به پتانسیل بیت‌کوین برای رشد دوباره خوش‌بین هستند.

منیع: cryptopolitan

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.