پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر توسط PlanB

پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گفته PlanB، بیت‌کوین در این ماه به ۹۸ هزار دلار خواهد رسید! PlanB که یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال است و طرفداران زیادی نیز در توییتر دارد، پیش بینی خود مبنی برای افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۹۸ هزار دلار را منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی همراه بود. با بیتستان همراه باشید تا این پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر را بررسی کنیم.

PlanB تحلیلگر محبوب، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در ۳۰ روز آینده می‌تواند ۶۰ درصد رشد داشته باشد و حتی به ۱۰۰,۰۰۰ دلار هم نزدیک شود. پیش‌بینی این تحلیلگر در رابطه با قیمت بیت‌کوین در سپتامبر بسیار دقیق بود و در ماه اکتبر هم پیش‌بینی نسبتا دقیقی کرده بود، همین امر سبب شده تا توجه زیادی به این توییت و پیش‌بینی صورت گرفته شود.

بیت کوین تا پایان نوامبر به ۱۰۰ هزار دلار نزدیک می‌شود؟

PlanB یکی از محبوب‌ترین تحلیلگران جامعه ارزهای دیجیتال است. PlanB پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا پایان سال به یک محدوده قیمتی شش رقمی دست پیدا می‌کند که خوش‌بینانه‌ترین پیش‌بینی آن در ۶۰ روز آینده ۲۸۸,۰۰۰ دلار است.

این تحلیلگر همچنین BTC را تا پایان سال ۲۰۲۱ بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌بیند، اما هدف دسامبر این ارز دیجیتال از نظرش، ۱۳۵,۰۰۰ دلار است.

اگر ارز دیجیتال بیت‌کوین به این سطح برسد، رشدی تقریباً ۶۰ درصدی خواهد داشت. اگرچه این افزایش قیمت در ابتدا کار سختی به نظر می‌رسد، اما BTC در گذشته ثابت کرده که قادر به انجام چنین جهش‌هایی است، چرا که تنها در ماه اکتبر بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت داشت.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر ماه نوامبر

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

کاهش نوسانات بیت کوین به دست سرمایه گذاران نهادی

تاریخچه پیش بینی‌های PlanB:

PlanB تا به حال چندین پیش بینی در رابطه با قیمت بیت‌کوین داشته که هر یک به واقعیت بدل شده است. به عنوان مثال او پیش بینی کرد که در پایان ماه اوت، بیت‌کوین در سطح ۴۷ هزار دلار بسته شود و در پایان سپتامبر به ۴۳ هزار دلار برسد.

هر دو این پیش بینی‌ها به وقوع پیوست و همین امر سبب شده تا پیش بینی جدید این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال از نظر افراد زیادی دقیق و درست محسوب شود.

با این حال به نظر می‌رسد که بیت‌کوین تا پایان سال تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند، چرا که باور غالب در میان بسیاری از سرمایه‌گذاران سرشناس ارزهای دیجیتال و حتی منتقدانی مثل جردن بلفورت این گونه است.

منبع: cryptopotato

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.