روند بیت کوین در ۶ ماه آینده تغییری خواهد کرد؟

پیش بینی بهبود روند بیت کوین در ۶ ماه آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۱

در گزارش منتشر شده‌ی اخیر بلومبرگ، تحلیلگران این گزارش، در مورد پیش بینی بهبود روند بیت کوین در ۶ ماه آینده نیز توضیحاتی را بیان کرده‌اند. همچنین مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ بازگشت قیمت بیت‌کوین در ۶ ماه آتی را امکان پذیر می‌داند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی بهبود روند بیت کوین در ۶ ماه آینده

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، با توجه به بازار و مشاهده‌ی علائم مشابه نسبت به انتهای سال ۲۰۱۸، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین در سال جاری می‌تواند روند صعودی داشته باشد. وی، اشاره می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ افزایش خواهد یافت.

مک‌گلون روز چهارشنبه با به اشتراک گذاشتن افکار خود با ۴۸۱۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر، اعلام کرد که نشانه‌های مثبتی را در داده‌های شاخص رمزنگاری گلکسی بلومبرگ (BGCI) و میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای قیمت BTC مشاهده کرده است. وی ادامه داد که:

با توجه به داده‌های جدید Bloomberg Galaxy Crypto و روندی صعودی بیت‌کوین در ۲ ساعت اخیر که تشابهات زیادی به میانگین متحرک ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای و پایین‌ترین سطح سال ۲۰۱۸ دارد، سرمایه‌گذاران به احتمال زیاد تا ۶ ماه آتی سود قابل توجهی به دست  خواهند آورد.

بر اساس داده‌های CoinGecko، سال ۲۰۱۸ دوره‌ی سختی برای بیت‌کوین بود، زیرا قیمت آن از منطقه ۱۶۰۰۰ دلاری در ژانویه به پایین‌ترین سطح بازار در حدود ۳۲۰۰ دلار در اواسط دسامبر سقوط کرد. با این حال، بیت‌کوین تا اواخر ژوئن به حدود ۱۳۰۰۰ دلار بازگشت.

مک گلون در پست توییتری بعدی خود پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین یا در مسیر یکی از بزرگترین بازارهای صعودی تاریخ با قیمت نسبتاً کاهش یافته قرار دارد یا اینکه بازار کریپتو در حال نزدیک شدن به شکست بزرگ خود است که این قضیه سرمایه‌گذاران را شدیدا می ترساند.

وی گفت:

پیش‌بینی ما این است که پذیرش بیت‌کوین به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.

پیش بینی بهبود روند بیت کوین در ۶ ماه آینده

با این حال، واقعیت این است که شرایط نزولی تا حد زیادی به دلیل واکنش بد فدرال رزرو ایالات متحده و تلاش‌های آن برای مبارزه با تورم از طریق افزایش نرخ بهره بوده است.

سال ۲۰۲۲، بیت‌کوین و بازار کلی کریپتو از چندین عامل کلان مانند حمله روسیه و اوکراین، افزایش محدودیت‌های جهانی و نرخ بیکاری آسیب دیده‌اند.

یت‌کوین و بازار کلی کریپتو 2022

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.