توکن سوزی شیبااینو در شب کریسمس! ۲۴۰ میلیون توکن سوزانده شد

سوزانده شدن ۲۴۰ میلیون شیب در کریسمس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، تیم شرکت Bigger Entetainmet مقداری شیبااینو را در شب کریسمس سوزاند. تیم بیان کرد بیش از ۸۰۰ میلیون SHIB از اکتبر ۲۰۲۱ سوزانده شده است. با بیتستان همراه باشید تا شما را از جزئیات دقیق سوزانده شدن ۲۴۰ میلیون توکن شیبااینو در کریسمس آگاه کنیم.

براساس گزارشات اخیر، تیم شرکت Bigger Entetainmet  روز یکشنبه ویدیوئی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که براساس آن تقریبا ۲۳۹,۶۰۰,۱۴۴ میلیون SHIB در شب کریسمس سوزانده شد.

استیون کوپر (Steven cooper) بیان کرد این شرکت از اکتبر ۲۰۲۱ سوزاندن شیبااینو را آغاز کرده بود. در ۲۶ دسامبر آخرین جشن سوزاندن رمزارز شیبااینو برگزار شد. ارزش ۲۳۹,۶۰۰,۱۴۴ میلیون SHIB سوخته شده، تقریبا ۹,۱۸۳ دلار است.

سوزانده شدن ۲۴۰ میلیون شیب در کریسمس

در ابتدا استیون کوپر امیدوار بود که در این جشن یک میلیارد SHIB سوزانده شود.

به طور کلی کوپر از اکتبر ۸۰۰,۹۳۸,۱۰۰ توکن SHIB را سوزانده است. این مقدار از SHIB سوزانده شده تقریبا ۳۳,۷۴۱ دلار ارزش داشت.

سوزانده شدن شیب در کریسمس

۳۷۰ میلیون SHIB تنها در یک روز گذشته سوخت

براساس داده‌های ارائه شده از etherscan، در یک روز و ده ساعت گذشته، در مجموع ۳۷۰,۴ میلیون توکن شیبااینو توسط نهادهای مختلف سوزانده شده است.

همانطور که u.today گزارش داده بود در ۲۱ تا ۲۲ دسامبر، ۷۰۶ میلیون شیبااینو سوزانده شد. پیش از این استوین کوپر توییت کرده بود که در طی ۶۰ روز آینده میزان سوزاندن شیبااینو دو برابر خواهد شد.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.