معرفی متداول‌ترین راه‌های خرید و فروش بیت تورنت

معرفی متداول‌ترین راه‌های خرید و فروش بیت تورنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

خرید و فروش بیت تورنت یکی از راه‌های کسب درآمد در کریپتوکارنسی است. امروزه علاوه‌ بر رونق گرفتن بازار کریپتو، شاهد افزایش راه‌های مبادله و انواع روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال هستیم. بیت تورنت یک پروتکل دیجیتال رو به رشد در وب ۳۰ است که امروزه بازار داغی دارد. در ادامه بیشتر به این نرم‌افزار خواهیم پرداخت و روش‌های کسب درآمد با آن را بررسی خواهیم کرد.

بیت تورنت را چگونه خریداری کنیم؟

بیت تورنت یک پروتکل به اشتراک گذاری فایل همتا به همتا (p2p) است که بر روی بلاک چین Tron ساخته شده است.

شما می‌توانید بیت تورنت (BTT) را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید. محبوب‌ترین صرافی‌ها برای خرید بیت تورنت ‌Binance ،Okex ،Bittrex و KuCoin هستند.

یک کیف پول برای ذخیره توکن‌های BTT خود پیدا کنید.

یک کیف پول برای ذخیره توکن‌های BTT خود پیدا کنید.

کیف پول‌های مناسب شامل کیف پول Atomic، کیف پول ریاضی و Satowallet است. دقت کنید که این کیف پول می‌تواند یک کیف پول سرد یا گرم (hot/cold wallet) باشد که در ادامه‌ی مطلب به این دو نوع ولت خواهیم پرداخت.

برای آشنایی با کیف پول اتمیک، به این مقاله مراجعه کنید.

آموزش کار با کیف پول اتمیک

یک صرافی مناسب انتخاب کنید.

در یک صرافی معتبر و مورد اطمینان، یک حساب کاربری ایجاد کنید و مطمئن شوید تنها خودتان به اطلاعاتتان دسترسی دارید.

حساب خود را تامین مالی کنید.

معرفی متداول‌ترین راه‌های خرید و فروش بیت تورنت

وجوهی را با فیات (مانند USD، GBP و EUR) یا ارز دیجیتال انتخابی خود سپرده گذاری کنید، سپس BTT را توسط آنان خریداری کنید.
معامله کنید؛ تعداد توکن‌های BTT را که مایل به معامله‌ی آن‌ها هستید انتخاب کنید و مبلغی را که می‌خواهید معامله کنید وارد کنید و خرید خود را تایید کنید.

لیست بهترین کیف پول‌ها جهت خرید و فروش بیت تورنت

لیست بهترین کیف پول‌ها جهت خرید و فروش بیت تورنت

Hot wallet

کیف پول داغ(hot wallets) یک کیف پول رمزنگاری است که همیشه به اینترنت و شبکه ارزهای دیجیتال متصل است. کیف‌پول‌های داغ برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا ببینید چه تعداد توکن برای استفاده در دسترس دارید.
در ادامه به بررسی برخی از این نوع کیف پول‌ها می‌پردازیم.

TronLink

TronLink که قبلا با نام TronWallet شناخته می‌شد، یک کیف پول open source است که برای اکوسیستم TRON توسعه یافته است. TronLink برای سیستم عامل‌های موبایل و در افزونه مرورگر کروم در دسترس است.
اگر می‌خواهید توکن‌های مبتنی بر بلاک چین TRON بخرید یا در اکوسیستم TRON معامله کنید، از این شبکه( TronLink)استفاده کنید.

در این اکوسیستم می‌توانید توکن‌های TRX، TRC-۱۰ (از جمله BTT) و TRC-۲۰ را ذخیره کنید. ایردراپ های بیت تورنت به طور کامل پشتیبانی می‌شوند.

Guarda Wallet

Guarda Wallet

برخلاف TronLink، این ولت از ۴۵ بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید بیت کوین، اتریوم، بیت تورنت و صدها سکه و توکن دیگر را در آنجا ذخیره کنید.

آن‌ها را با یک ابزار مبادله داخلی مجهز به ChangeNOW می‌توانید با یکدیگر تعویض کنید. نسخه های موبایل، دسکتاپ و مرورگر Guarda در دسترس هستند. تیم پشتیبانی ۲۴/۷ برای حل هر گونه مشکل در دسترس است.

متامسک

MetaMask یک کیف پول دیجیتال است که به شما امکان مدیریت، ارسال و دریافت توکن‌های اتریوم و ERC-۲۰ را می‌دهد. همچنین می‌توانید شبکه زنجیره هوشمند Binance را به صورت دستی در Metamask برای ذخیره و تبادل توکن‌های BEP-۲۰ اضافه کنید.

آرون دیویس و دن فینلی  در سال ۲۰۱۶ با هدف کمک به معامله گران ارزهای دیجیتال، طراحی کردند.

Cold wallet

همانطور که بررسی کردیم، کیف پول‌های کریپتو عمدتا به دو نوع کیف پول داغ و کیف پول سرد تقسیم می‌شوند.
کیف پول‌های داغ از کلیدها (نوعی رمزنگاری مانند رمز عبور) استفاده می‌کنند. آن‌ها در یک دستگاه ذخیره می‌شوند و در مقایسه با کیف پول‌های سرد از امنیت کمتری برخوردار هستند.

کیف پول سرد یک راه ذخیره سازی ارز دیجیتال است که به اینترنت متصل نیست. به آن‌ها کیف پول سخت افزاری نیز گفته می‌شود و از آنان معمولاً به شکل یک USB استفاده می‌کنند.

این ولت‌ها امن‌ترین نوع کیف پول در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه به بررسی چند cold wallet خواهیم پرداخت.

لجر نانو ۵

لجر نانو ۵

Ledger Nano ۵ از بیت تورنت همراه با هزار دارایی دیگر پشتیبانی می‌کند. پس از خرید آن (قیمت فعلی 59 دلار است، در سراسر جهان در دسترس است)، رابط کاربری گرافیکی رسمی را روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب کنید.

Ledger همچنین از BTT airdrops و TRON staking پشتیبانی می‌کند.

Trezor One

Trezor یکی دیگر از کیف پول‌های سرد است که امنیت را برای کوین‌های شما تضمین می‌کند. Trezor One نیز ۵۹ دلار قیمت دارد و دارایی‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند.

CoolWallet Pro

CoolWallet Pro، یک کیف پول سخت افزاری تلفن همراه متمرکز بر DeFi است که به شما کمک می‌کند به راحتی و بدون نیاز به اتصال به اینترنت از طریق اتصال بلوتوث تا شعاع 10 متری به دستگاه متصل شوید. این ولت با DeFi، Dapp و NFT به راحتی وصل می‌شود.

معمولاً، کاربران زمانی که رمزارزهایشان در حال رشد است، کیف پول‌های سرد را ترجیح می‌دهند و می‌خواهند از کوین‌های خود به بهترین شکل ممکن ممکن محافظت کنند.

برای آشنایی بیشتر با کیف پول‌ها، به این مقاله مراجعه کنید.

معرفی کیف پول‌های مهم ارز دیجیتال

خطرات خرید و فروش بیت تورنت

خطرات خرید و فروش بیت تورنت

رایج‌ترین خطرات استفاده از بیت تورنت را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. عبارتند از:

  • ویروس‌ها
  • ریسک قانونی
  • حملات سایبری، هک

ویروس‌ها یکی از ریسک‌های خرید و فروش بیت تورنت

یکی از خطرات خرید و فروش بیت تورنت در این است که نرم‌افزارهای مربوط به آن، اغلب توسط افراد ناشناس توزیع می‌شوند. بسیاری از ویروس‌ها را می‌توان در کد نصب نرم‌افزار جای‌گذاری کرد و سیستم کاربر پس از نصب آن مورد رویت افراد ناشناس قرار می‌گیرد.

تنها یک راه برای جلوگیری از این ریسک وجود دارد: پس از دانلود یک فایل تورنت، همیشه باید آن را اسکن کنید و از یک برنامه ضد ویروس قابل اعتماد برای ارزیابی و بررسی اینکه آیا فایل به ویروس آلوده شده است یا نه، استفاده کنید.

ریسک قانونی

بیت تورنت یک پروتکل است که افراد فایل‌های خود را بر آن بارگذاری می‌کنند. حال تصور کنید فردی بدون رعایت کپی رایت، فیلمی را در این شبکه به اشتراک می‌گذارد و ما بدون اینکه خبر داشته باشیم آن فیلم غیر قانونی است، دانلودش می‌کنیم.

این بدان معنی است که ما، بدون اطلاع قبلی، حق کپی رایت را زیر پا گذاشته ایم.

حملات سایبری، هک

بسیاری از مردم این را نمی‌دانند، آدرس IP شما در هنگام استفاده از BitTorrent برای دانلود فایل‌ها به صورت کامل نمایش داده می‌شود.هرکاربری، می‌تواند آدرس IP شما را ببیند. حتی اگر از آنتی ویروس‌های خیلی قوی استفاده کنید، احتمال اینکه کسی شما را هک کند خیلی زیاد است.

هنگامی که کاربر یک فایل تورنت را دانلود، آپلود یا به اشتراک می‌گذارد، هکرهای آنلاین فعال می‌شوند و تمایل دارند اطلاعات مربوط به فعالیت‌های یک کاربر را جمع آوری کنند. شبکه های خصوصی مجازی (VPN) با ارائه تورنت ناشناس به شما راه حل خوبی برای عبور از این خطر ارائه می‌دهند.

صرافی‌های معتبری که از بیت تورنت پشتیبانی می‌کنند.

صرافی‌های معتبری که از بیت تورنت پشتیبانی می‌کنند.

بیت تورنت در چند صرافی رمزنگاری در سراسر جهان در دسترس است. توکن BTT در صرافی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان پشتیبانی می‌شود. این توکن در صرافی های دیگری مانند Pancakeswap ،BitPanda ،Gate.io نیز موجود است.

برای خرید و فروش بیت تورنت چه آینده‌ای پیش‌بینی می‌شود؟

برای خرید و فروش بیت تورنت چه آینده‌ای پیش‌بینی می‌شود؟

با رشد تقریباً ۹۰۰ درصدی توکن بیت تورنت از ابتدای سال ۲۰۲۱، بسیاری از سرمایه گذاران رمزارز در حال ارزیابی پتانسیل BTT هستند و آن را به سبد سهام خود اضافه کرده اند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بیت تورنت را جذاب می‌کند این است که TRON هر ماه یک ایردراپ BTT را برای همه دارندگان TRX انجام می‌دهد و تا سال ۲۰۲۵ این کار را ادامه خواهد داد.

همچنین الگوریتم‌ها نشان می‌دهند قیمت توکن بیت تورنت می‌تواند تا سال ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۲۶ دلار، تا سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۲۷ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۳ دلار افزایش یابد.

بیت تورنت

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان
سوالات متداول:
آیا بیت تورنت غیرقانونی است؟
خیر
آیا رمز ارز بیت تورنت برای سرمایه گذاری مناسب است؟
توکن بیت تورنت (BTT) یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو باید در هنگام معامله در ارزهای دیجیتال دقت بیشتری داشته باشند، زیرا این ارزها بسیار نوسان هستند.
آیا بیت تورنت امن است؟
تا زمانی که فایل‌های بارگذاری شده حق کپی رایت را رعایت کنند، بله!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.