دولت السالوادور با وجود سقوط قیمت بیت کوین باز هم ۴۱۰ بیت‌کوین دیگر خریداری کرد

خرید ۴۱۰ بیت کوین توسط السالوادور بعد از سقوط قیمت به زیر ۳۶ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: هم زمان با سقوط قیمت بیت‌کوین به ۳۶ هزار دلار، دولت السالوادور ۴۱۰ بیت‌کوین دیگر خریداری کرد. براساس گزارشات، این ارزان‌ترین خرید بیت‌کوین توسط السالوادور است. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق خرید ۴۱۰ بیت کوین توسط السالوادور بعد از سقوط قیمت به زیر ۳۶ هزار دلار مطلع شوید.

خرید ۴۱۰ بیت کوین توسط السالوادور بعد از سقوط قیمت به زیر ۳۶ هزار دلار

بعد از سقوط قیمت بیت‌کوین به ۳۶ هزار دلار، دولت السالوادور ۴۱۰ بیت‌کوین به ذخایر خود اضافه کرد. این خرید توسط رئیس جمهور این کشور، نجیب ابوکیله (Nayib Bukele) در توییتر اعلام شد. براساس پست منتشر شده او در توییتر، السالوادور ۴۱۰ بیت‌کوین را به ارزش ۱۵ میلیون دلار خریداری کرده است.

خرید ۴۱۰ بیت کوین توسط السالوادور

السالوادور در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱، بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی کشور پذیرفته بود. این کشور تا به امروز ۱۸۰۱ بیت‌کوین را به ذخایر خود اضافه کرده است، به خصوص در زمانی که بازار افت داشت.

از زمانی که السالوادور بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته، این ارزان‌ترین خرید بیت‌کوین توسط السالوادور است. ابوکیله اعتقاد دارد بعضی از افراد واقعا ارزهای دیجیتال خود را ارزان می‌فروشند.

خرید بیت کوین توسط السالوادور

براساس داده‌های ارائه شده از cointelegraph Markets Pro و tradingView، بیت‌کوین از اواسط ژانویه افزایش قیمت داشت؛ به طوری که در هفته اول نوامبر  به بالاترین سطح خود یعنی ۶۹ هزار دلار رسید.

به دلیل اینکه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال سود حاصل از بیت‌کوین را برای خرید توکن‌های دیگر صرف می‌کردند، در سه ماه اخیر، شاهد کاهش شدید قیمت‌ها در بازار بودیم.

براساس گزارشات، Crypto.com پیش‌بینی کرده است به دلیل اینکه بیشتر کشورهای در حال توسعه از حرکت السالوادور تقلید می‌کنند، بازار جهانی رمزارزها در پایان سال ۲۰۲۲ میزبان ۱ میلیارد کاربر خواهد بود.

خرید بیت‌کوین بعد از سقوط قیمت توسط السالوادور

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.