نهنگ‌ها در حال خرید بیت‌کوین، اتریوم و شیبااینو هستند

خرید بیت کوین، اتریوم و شیبااینو توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و شیبااینو را خریداری کرده‌اند. خرید بیت کوین، اتریوم و شیبااینو توسط نهنگ ها در زمان کاهش قیمت اتفاق افتاده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق خبر مطلع شوید.

خرید بیت کوین، اتریوم و شیبااینو توسط نهنگ ها

با توجه به داده‌های Whalestats، با افت بازار ارزهای دیجیتال نهنگ‌ها، بیت‌کوین، اتریوم، شیبااینو و چین‌لینک خریداری کردند. براساس گزارشات، در طی دو روز اخیر بیت کوین به ۴۲ هزار دلار صعود کرده بود و آلت کوین‌ها نیز در کنار این رمزارز رشد کرده بودند.

آخرین خرید بیت‌کوین توسط نهنگ FTM بود که ۱,۵۰۰ بیت‌کوین را به ارزش ۵۸ میلیون خریداری کرده.

خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها

یکی دیگر از نهنگ‌ها ۵۵۰ اتریوم را به ارزش ۱,۴۹۳,۹۲۱ دلار خریداری کرده است. اتریوم یکی از بهترین توکن‌های خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته محسوب می‌شود.

خرید اتریوم توسط یک نهنگ

براساس گزارشات into the block، با افزایش ۸۲ درصدی تعداد تراکنش‌های بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ‌های شیبااینو نیز فعال شدند. به طوری که ۱۰۰ نهنگ شیبااینو دارایی‌های خود را بیشتر کردند. میانگین ارزش سبد نهنگ‌های شیبااینو ۱۸۰ درصد بیشتر شده است.

افت بازار ارزهای دیجیتال

براساس گزارشات، با افت قیمت بیت‌کوین ارزش نقدینگی شبکه این رمزارز نیز کاهش یافت. معاملات آتی اتریوم بیش از ۵۰ میلیون دلار ضرر کردند.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که در مجموع ۵۹۹۴۵ معامله‌گر به دلیل روند اخیر بازار ضررهای زیادی را متحمل شده‌اند. اکثر آلت‌کوین‌ها نیز بین ۲ تا ۷ درصد کاهش یافتند. براساس گزارشات، بیت‌کوین امروز در قیمت ۳۹ هزار دلار معامله شده است.

منبع خبر: u.today

بیت کوین اتریوم شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.