یک نهنگ ناشناس با وجود روند نزولی بازار ۴۸۸ بیت‌کوین خریداری کرد

خرید ۴۴۸ بیت کوین توسط یک نهنگ ناشناس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، یک نهنگ ناشناس با وجود روند نزولی بازار، ۴۸۸ بیت‌کوین خریداری کرده و مجموع دارایی خود را به ۱۲۴,۴۸۷ رسانده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خرید ۴۸۸ بیت کوین توسط یک نهنگ ناشناس مطلع شوید.

با وجود اینکه بیشتر معامله‌گران تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال از فروش دارایی‌های خود هراس دارند، یک نهنگ ناشناس ۴۸۸ بیت‌کوین خریداری کرده و به کیف‌پول خود اضافه کرده است. در حال حاضر این کیف‌پول حاوی ۱۲۴۴۸۷ بیت‌کوین است.

اگر به فعالیت‌های نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال نگاه کنیم، متوجه می‌شویم، از زمانی که بیت‌کوین شروع به سقوط کرده، این نهنگ ناشناس دائما بیت‌کوین‌هایی را به کیف‌پول خود اضافه می‌کرده است.

با کمتر شدن میانگین خرید، نهنگ‌ها می‌توانند زیان خود را پس از بهبود قیمت به حداقل برسانند. این استراتژی قبلا هم توسط شرکت MicroStrategy استفاده شده بود. این شرکت هم با وجود افت قیمت در بازار، ارزهای دیجیتال می‌خرید.

خرید ۴۴۸ بیت کوین توسط یک نهنگ ناشناس

میزان خرید این نهنگ در این مرحله تنها ۶۳ درصد افزایش یافته است. در مقایسه با MicroStrategy، این نهنگ ناشناس بهتر از شرکتی است که اکنون ۴/۵ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد.

عملکرد بازار ارزهای دیجیتال در سال جدید

فروش ارزهای دیجیتال بعد از افت ۵۰ درصدی رمزارزها باعث اصلاح شدید در سال جدید شد. با توجه به اطلاعات ارائه شده از صرافی‌های متمرکز، بیشتر رمزارزها با افزایش تصاعدی تعداد پوزیشن‌های فروش در صرافی‌ها، روند نزولی دارند.

امروز بیت‌کوین در قیمت ۳۶,۴۲۰ دلار معامله می‌شد. بیت کوین ۰/۶ درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت از دست داده است.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.