صرافی FTX گروه Liquid ژاپن و شرکت‌های تابعه آن را خریداری کرد

خرید Liquid توسط صرافی FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده، صرافی FTX گروه Liquid ژاپن و شرکت‌های تابعه آن را خریداری کرده است. برای اینکه قوانین ژاپن رعایت شود، کاربران ژاپنی صرافی FTX به پلتفرم Quoine منتقل می‌شوند. با توجه به اطلاعیه‌ها پس از خرید Liquid توسط صرافی FTX، شرکت Quoine شروع به ادغام محصولات و خدمات صرافی FTX می‌کند.

خرید Liquid توسط صرافی FTX

اخیرا میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل صرافی FTX سام بنکمن فرید (Sam Bnkman Freid) اعلام کرده که صرافی FTX گروه Liquid ژاپن و زیر مجموعه‌های عملیاتی آن را خریداری کرده است. علاوه بر این، این صرافی شرکت Quoine را نیز خریداری خواهد کرد.

خرید Liquid توسط صرافی FTX

براساس این اطلاعیه، پس از تکمیل خرید، شرکت Quoine شروع به ادغام محصولات و خدمات صرافی FTX می‌کند و مشتریان ژاپنی صرافی FTX به پلتفرم Quoine منتقل خواهند شد.

علاوه بر این، براساس این قرار داد صرافی FTX باید در حین ارائه خدمات به کاربران ژاپنی، تمامی قوانین این کشور را رعایت کند.  با توجه به گزارشات، صرافی FTX از ۳۰ مارس کاربران ژاپنی را به پلتفرم Quoine منتقل می‌کند.

شرایط معامله فاش نشده، اما انتظار می‌رود که معامله در مارس ۲۰۲۲ تمام شده باشد.

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده بود، برت هریسون، رئیس این صرافی در آمریکا، برنامه داشت که وجوه جمع‌آوری شده در دور تامین مالی 400 میلیون داری خود را برای گسترش صرافی و استخدام نیروی کار خرج کند.

به دنبال سرمایه‌گذاری‌های دیگر، ارزش مبادلات صرافی FTX به ۳۲ میلیارد دلار رسیده است.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.