با وجود روند نزولی بازار یک نهنگ ۳۵ میلیارد شیبااینو خرید

خرید ۳۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰

درحالی که بازار دیجیتال روند نزولی داشت، یکی از نهنگ‌ها  حدود ۳۵ میلیارد شیبا اینو خریداری کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر خرید ۳۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ با بیتستان همراه باشید.

خرید ۳۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ

در جریان ریزش بازار، معامله گران کوتاه مدت بیشتر ارزهای خود را فروختند و اکثر آن‌ها از بازار خارج شدند. رمزارزهای کوچک مانند شیبااینو و دوج ضرر بیشتری را در مقایسه با بیت کوین تجربه کرده‌اند.

در طی اصلاح بازار جهانی رمزارزها، شیبااینو ۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داد. اما پس از مدت کوتاهی، با ۱۰ درصد زیان روزانه، روند فعلی خود را به دست آورد.

شیبااینو تقریبا ۳۰ درصد در یک روز افزایش یافت اما سپس این درصد به ۱۵ درصد سود روزانه کاهش یافت. یکی از نهنگ‌های بازار مقدار قابل توجهی از رمزارز شیااینو را خریداری کرد اما به نظر می‌رسد که بازار واکنشی به این خرید نشان نداد.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

قبل از سقوط بیش از ۱۰ درصدی بازار ارزهای دیجیتال در یک روز، ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم با ورود به USDT و سایر استیبل‌کوین‌های زنجیره اتریوم، بیش از ۸ درصد از دارایی شیبااینو را کاهش دادند.

خرید ۳۵ میلیارد شیبا اینو توسط یک نهنگ

شیباینو در محدوده قیمتی ۰,۰۰۰۰۳۸ دلار معامله می‌شود و رشد ۰٫۷۲ درصدی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد قیمت شیبااینو به این خرید نهنگ واکنش نشان نداده است.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.