Bybit سرویس خرید ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری را راه‌اندازی کرد

راه اندازی سیستمی برای خرید ارزهای دیجیتال توسط Bybit
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

صرافی بای بیت سیستمی را راه‌اندازی کرد تا خرید ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات و کارت‌های اعتباری امکان پذیر شود. پس از راه اندازی سیستمی برای خرید ارزهای دیجیتال توسط Bybit، اکنون کاربران می‌توانند مستقیما با کارت‌های اعتباری خود ارزهای دیجیتال خریداری کنند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی سیستمی برای خرید ارزهای دیجیتال توسط Bybit

از این پس Bybit از خریدهای ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری یا نقدی پشتیبانی خواهد کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد، کاربران Bybit می‌توانند مستقیماً با کارت‌های اعتباری یا نقدی خود، ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

این شرکت اعلام کرد که با راه‌اندازی سیستم خرید رمزارز به وسیله‌ی کارت اعتباری و نقدی، خرید کریپتو مانند خرید آنلاین کتاب و لباس آسان خواهد شد.

بن ژو (Ben Zhou)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bybit، گفت:

کاربران اکنون می‌توانند به راحتی دارایی‌های رمزنگاری شده‌ی مد نظر خود مانند بیت‌کوین و NFTها را در داخل صرافی خریداری کنند.

در حال حاضر کاربرانی که از کارت‌های اعتباری پلتفرم‌های Visa یا Mastercard استفاده می‌کنند، قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود. Bybit در حال حاضر از ارزهای فیات مختلف مثل یورو، دلار آمریکا و پوند برای خرید ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

این سرویس برای کاربرانی در دسترس خواهد بود که در صرافی Bybit حساب داشته باشند. Bybit همچنین برای جشن گرفتن ادغام اخیر خود، از مشتریان اروپایی و بریتانیایی تا ۱۷ می کارمزدی دریافت نخواهد کرد.

طبق گفته‌ی Bybit، مشتریانی که پس از ۱۷ می، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال در این صرافی کنند، هزینه‌ی بسیار پایینی پرداخت خواهند کرد.

ژو گفت:

این ادغام، خرید ارزهای دیجیتال را برای کاربران Bybit راحت‌تر خواهد کرد و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید ارزهای دیجیتال مد نظر خود کنند.

Bybit که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده، یک پلتفرم حرفه‌ای برای کمک به معامله‌گران در جهت مچینگ رمزارزها، خدمت رسانی به کاربران و خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال است.

منبع: blockchain

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.