دانشگاه کمبریج با همکاری ۱۶ موسسه مالی، در مسیر توسعه اکوسیستم دارایی های رمزنگاری شده قدم می‌گذارد

همکاری دانشگاه کمبریج با ۱۶ موسسه مالی برای توسعه اکوسیستم دارایی های رمزنگاری شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

دانشگاه کمبریج از جمله دانشگاه‌های معتبری است که علاقه زیادی به اکوسیستم دارایی‌های رمزنگاری شده دارد. به همین جهت قصد دارد که با همکاری ۱۶ موسسه مالی، این اکوسیستم را توسعه دهد. در ادامه جزئیات بیشتری از همکاری دانشگاه کمبریج با ۱۶ موسسه مالی برای توسعه اکوسیستم دارایی های رمزنگاری شده خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید.

همکاری دانشگاه کمبریج با ۱۶ موسسه مالی برای توسعه اکوسیستم دارایی های رمزنگاری شده

دانشگاه کمبریج طرحی را با همکاری ۱۶ موسسه مالی معتبر و کلیدی در حوزه رمزارزهای شروع کرده است تا اکوسیستم دارایی‌های دیجیتالی و رمزنگاری شده را توسعه دهد. برخی از همکاران مطرح دانشگاه کمبریج در این طرح عبارتند از: بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پول و مستر کارت.

طرح استارت خورده با نام برنامه دارایی‌های دیجیتال کمبریج (CDAP) به دنبال ترسیم تصویری از فرصت‌ها و خطرات موجود در فضای دارایی‌های رمزنگاری شده است.

هدف از همکاری دانشگاه کمبریج با موسسات مالی معتبر:

طبق اعلامیه منتشر شده، این برنامه با هدف رسیدگی به مسائل و روند اکوسیستم گسترده‌ی ارزهای دیجیتال طراحی شده تا بتواند افکار عمومی را در مورد ارزهای دیجیتال هدایت کند و به اطلاع رسانی مقررات و اتفاقات رخ داده در این حوزه بپردازد.

علاوه بر این، برنامه جدید قصد دارد با ارائه بینش‌های مبتنی بر دیتاهای موجود، شفافیت بیشتری به اکوسیستم دارایی دیجیتال و سیستم‌های انتقال دارایی ببخشد. در این زمینه، پلتفرم‌های بسیار معتبری همچون ویزا کارت، گلدمن ساکس، فیدلیتی، بانک تسویه حساب‌های بین المللی (BIS)، اینوسکو و مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) به همکاری با دانشگاه کمبریج خواهند پرداخت.

برایان ژانگ (Bryan Zhang)، مدیر اجرایی CCAF خاطر نشان کرد:

پذیرش رو به رشد دارایی‌های دیجیتال به طور فزاینده‌ای مرزبندی بین نقش‌ها، مسئولیت‌ها و قوانین قابل اجرا را محو و به جای آن، مرزهای همکاری بلندمدت سازمانی را گسترش می‌دهد.

در این طرح، ۳ بخش کلی و حساس به صورت مستقل مورد بررسی و توسعه قرار خواهند گرفت:

  1. سیستم‌های پولی نوظهور شامل دارایی‌های رمزنگاری
  2. توکن‌های منتشر شده در این حوزه
  3. ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی (CBDC) و استیبل کوین‌ها

Michel Rauchs، سرپرست دارایی های دیجیتال CCAF، اظهار داشت:

ما معتقدیم که این برنامه، تحلیل‌ها و اطلاعاتی را در اختیار تصمیم گیرندگان قرار می‌دهد که برای حرکت مسیر پر پیچ و خم دارایی‌های دیجیتال به آن نیاز دارند.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.