آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت اتریوم را به ۲۵۰۰ دلار برسانند؟

آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت اتریوم را به ۲۵۰۰ دلار برسانند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: اتریوم نتوانسته سطح مقاومتی ۳۰۸۰ دلار را حفظ کند، از این رو به زیر ۲۹۲۰ دلار سقوط کرده است. این رمزارز در حال حاضر، زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در این بین خرس‌ها نیز در تلاشند تا قیمت این رمزارز را به ۲۵۰۰ دلار برسانند. اما آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت اتریوم را به ۲۵۰۰ دلار برسانند؟

آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت اتریوم را به ۲۵۰۰ دلار برسانند

اتریوم در تلاش بود تا بتواند خود را به بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته (۳۰۵۰) دلا برساند، اما موفق به این کار نشد و سیر نزولی پیدا کرد. این در حالی است که اتریوم توانسته بود به نزدیکی سطح ۳۰۸۲ دلار نیز برسد.

در حال حاضر اتریوم زیر سطح حمایتی ۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود، به طوری که به زیر سطح حمایتی ۲۹۲۰ دلار سقوط کرد و حتی به نزدیکی سطح ۲۹۸۶ دلار هم رسید.

آیا خرس‌ها می‌توانند قیمت اتریوم را به ۲۵۰۰ دلار برسانند

طبق تحلیل‌های صورت گرفته، اگر قیمت اتریوم بالاتر از سطح ۳۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تثبیت شود، خواهد توانست دوباره سیر صعودی داشته باشد. در این حالت مقاومت بعدی آن در نزدیکی سطح ۳۰۵۰ دلار خواهد بود.

اما اگر اتریوم نتواند خود را به بالاتر از سطح ۳۰۰۰ دلار برساند، حتی امکان دارد که به ۲۹۰۰ دلار نیز سقوط کند. در این حالت، سطح حمایتی بعدی، ۲۸۵۰ دلار خواهد بود. با افت قیمت به زیر ۲۸۵۰ دلار، این احتمال نیز وجود دارد که اتریوم به زیر ۲۷۸۰ دلار سقوط کند.

منبع: newsbtc

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.