کانادا برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر در حوزه کریپتو لایحه‌ی جدیدی ارائه کرد

ارائه یک لایحه برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در کانادا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

اخیرا برای رشد بخش رمزنگاری، کشور کانادا لایحه‌ای تصویب کرده است. این کشور تصمیم دارد با تصویب این لایحه سرمایه زیادی را برای عرصه‌ی رمزنگاری جذب کند. برای خواندن جزئیات خبر ارائه یک لایحه برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در کانادا با بیتستان همراه باشید.

کانادا برای رشد و جذب سرمایه‌گذاران جدید در عرصه‌ی رمزنگاری لایحه‌ای تصویب کرد. این لایحه به جذب میلیاردها دلار در صنعت رمزنگاری کمک خواهد کرد.

نماینده‌ی مجلسی که این طرح را ارائه داد گفت:

امروز در مجلس لایحه‌ای ارائه کردم که بسیار متفاوت است تا مطمئن شوم که این موضوع (پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال) به واقعیت خواهد پیوست.

راه اندازی لایحه رشد بخش کریپتو در کانادا

میشل رمپل گارنر (Michelle Rempel Garner)، یکی از اعضای پارلمان کانادا روز چهارشنبه لایحه‌ی C-249 را ارائه کرد که می‌تواند سرمایه‌گذاران بزرگ را به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری شده تشویق کند

گارنر نماینده محافظه‌کار در توییتی نوشت:

کانادا باید میلیاردها دلار سرمایه در صنعت دارایی‌های رمزنگاری شده جذب کند. امروز لایحه‌ای را ارائه کردم که اولین لایحه در نوع خود است، تا مطمئن شوم که این قضیه به واقعیت خواهد پیوست.

این لایحه قصد دارد که یک چارچوب ملی برای تشویق سرمایه‌گذاران و رشد بخش دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند. علاوه بر این، وزیر را ملزم می‌کند که با افراد شاغل در این بخش در مورد سرمایه‌گذاری ملی مشورت کند.

این قانونگذار توضیح داد که مقامات دولتی در حال بحث و تنظیم سیاست‌ها در مورد دارایی‌های رمزنگاری هستند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که بسیاری از قانون‌گذاران عمیقاً با دارایی‌های کریپتو، نحوه کارکرد و پتانسیل آن‌ها برای رشد اقتصادی آشنا نیستند.

با توجه به داده‌های وب‌سایتی که برای توضیح این قانون راه اندازی شده است، این لایحه هیچ سیاست خاصی را برای تنظیم ارزهای دیجیتال تعیین نمی‌کند. در عوض، این لایحه مکانیزمی را ایجاد می‌کند تا به طور رسمی پتانسیل‌های دارایی‌های رمزنگاری شده در توسعه سیاست‌ها درگیر شود.

منبع: bitcoin.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.