تعداد آدرس‌های فعال کاردانو در شرایط نزولی قیمت، افزایش یافته است

افزایش تعداد آدرس‌های فعال کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰

Cardano در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی در میزان آدرس‌های فعال ثبت کرده است. این امر علی‌رغم اخبار منفی که مبنی بر رد کردن آلت‌کوین برای کاربران آمریکایی در صرافی ارزهای دیجیتال منتشر شده، صورت گرفته است. رد شدن آلت‌کوین‌ها توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال در آمریکا موجب شد که قیمت از نوع ارزهای دیجیتال کاهش زیادی داشته باشند. با بیتستان همراه باشید تا به خبر افزایش تعداد آدرس‌های فعال کاردانو بپردازیم.

افزایش تعداد آدرس‌های فعال کاردانو

روند نزولی در ارزهای دیجیتال فرصتی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده تا ADA را با قیمت‌های کاهش یافته به دست آورند. سرمایه‌گذاران رمزارز کاردانو با مشاهده وضعیت نزولی این رمزارز فعالیت خود را افزایش داده‌اند.

فعالیت در Cardano تنها در چند هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است که نشان دهنده یک الگوی همبستگی معکوس با قیمت دارایی دیجیتال است. میزان آدرس‌های فعال در اکتبر به بالاترین حد خود یعنی ۲۵۰,۰۰۰ عدد رسیده بود. سپس در اواسط نوامبر، این تعداد در سطح ۲۵۰,۰۰۰ نفر حفظ شد، اما متعاقبا کاهش یافت.

در حال حاضر میزان آدرس‌های فعال نسبت به ماه نوامبر نیز بهبود چشمگیری پیدا کرده و برای اولین بار به بالای ۴۰۰,۰۰۰ رسیده است.

شیبا اینو، قاتل دوج کوین بالاخره در صرافی کراکن لیست شد

خرید ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ ناشناس
افزایش تعداد آدرس‌های فعال کاردانو

آدرس‌های فعال تنها معیاری نبودند که افزایش قابل توجهی را نشان دادند. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که کاردانو همچنین شاهد افزایش تعداد کیف پول‌های جدید در بلاک‌چین خود هم بوده است. معیار کیف پول‌های جدید اساساً از همان الگوی تعداد آدرس‌های فعال پیروی می‌کند و در تمام اکتبر و نوامبر یک همبستگی قوی را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که بیش از ۱۰۰,۰۰۰ آدرس کیف پول جدید در ماه نوامبر به شبکه Cardano اضافه شد و تعداد کیف پول‌های این رمزارز را به ۳۰۰,۰۰۰ رساند. درصد قابل توجهی از این آدرس‌های جدید پس از کاهش قیمت دارایی دیجیتال به زیر ۲ دلار ثبت شدند.

منبع: newsbtc

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.