قیمت ADA بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت! این روند ادامه خواهد داشت؟

افزایش ۳۰ درصدی قیمت ADA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

افزایش ۳۰ درصدی قیمت ADA در وضعیت رو به بهبود بازار، باعث شد ADA به ششمین ارز دیجیتال بازار تبدیل شود. با کاهش قیمت‌ها در بازار، کاردانو پروژه‌های جدیدی آغاز کرده که مورد توجه جامعه‌ی ارز دیجیتال قرار گرفته است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

قیمت Cardano (ADA) در وضعیت رو به بهبود بازار کریپتو، ۳۰ درصد افزایش یافت. با توجه به این که حجم تراکنش‌های ADA به بیش از ۳ برابر اتریوم رسیده، ADA XRP  به ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است.

در واقع، عوامل متعددی از جمله کاهش قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح، راه‌اندازی بریج Cardano-Ethereum USDC، افزایش فعالیت در GitHub و Vasil Hard Fork بر افزایش قیمت ADA تأثیر گذاشته‌اند.

قیمت Cardano (ADA) افزایش یافت

قیمت Cardano (ADA) در ۲ روز گذشته نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافته و به ۰٫۶۷ دلار رسیده بود. قیمت فعلی این ارز دیجیتال ۰٫۴۵ دلار است و این قضیه باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های بازار شده تا این ارز دیجیتال را خریداری کنند. علاوه بر این، تعداد تراکنش‌ها و ارزش قفل شده کل کاردانو، در دو روز گذشته به شدت افزایش یافته است.

همچنین تعداد NFTهای ضرب شده در شبکه کاردانو از ۵ میلیون نیز فراتر رفته.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت ADA

Cardano یکی از آلتکوین‌هایی است که شروع خوبی در هفته‌ی جاری داشته.

راه‌اندازی بریج Cardano-Ethereum Iagon برای USDC نیز باعث جلب توجه جامعه ارزهای دیجیتال شد. USDC از این پس می‌تواند از اتریوم به بلاک‌چین کاردانو منتقل شود. این یک نقطه عطف برای کاردانو است.

منبع: coingape

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.