رشد 24 درصدی ADA در یک هفته‌ی گذشته! این روند ادامه خواهد داشت؟

افزایش ۲۴ درصدی کاردانو در یک هفته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

به‌روزرسانی جدید کاردانو و تبلیغات در مورد Vasil Hard Fork و آینده‌ی آن که باعث جذب معامله‌گران و توسعه‌دهندگان شده بود، باعث افزایش ۲۴ درصدی کاردانو در یک هفته شد. در این خبر دلایل این افزایش ۲۴ درصدی را بررسی می‌کنیم. برای خواندن خبر با بیتستان همراه باشید.

افزایش ۲۴ درصدی کاردانو در یک هفته

ADA طی هفته گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است و با قیمت ۰٫۵۶۲ دلار در بازار معامله می‌شود. این رمزارز بزرگ، عملکرد بسیار بهتری نسبت به ۵۰ ارز دیجیتال برتر این هفته داشته است.

دلایل زیادی برای بهبود وضعیت ADA طی هفته‌ی گذشته وجود دارد. یکی از موثرترین آن‌ها، راه‌اندازی بریج جدید کاردانو است که بلاک‌چین کاردانو را به اتریوم متصل می‌کند و این امکان را به کاربران می‌دهد تا استیبل کوین USDC را به کاردانو منتقل کنند.

معامله‌گران به دلیل این که ADA در حال حاضر در نزدیکی پایین‌ترین سطح یک ماهه خود یعنی ۰٫۴۶ دلار معامله می‌شود، شدیدا این رمزارز را خریداری می‌کنند.

داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Santiment، نشان می‌دهد که جدیدترین رالی این توکن ناشی از افزایش خرید نهنگ‌ها است. فعالیت نهنگ‌ها در روز جمعه در این بلاک‌چین شدیدا افزایش یافت.

رشد شدید معاملات باعث شد که قیمت ADA تا ۰٫۵۶ دلار نیز افزایش یابد. این رمزارز در اوایل هفته به ۰٫۶۷ دلار رسیده بود.

افزایش ۲۴ درصدی کاردانو در یک هفته

افزایش علاقه نهنگ‌ها به ADA، ممکن است ناشی از نظرات مثبت چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو باشد.

داده های Github نشان می‌دهد که فعالیت‌های Cardano در اوایل این هفته به بالاترین حد خود رسیده که با جهش بزرگ قیمت‌های ADA همزمان بود.

علاوه بر این، هاسکینسون ویژگی‌های جدیدی را برای بلاک‌چین معرفی کرد که در کنفرانس ۹ ژوئن ارائه خواهد شد.

هاسکینسون انتظار دارد که فعالیت بلاک‌چین قبل از آغاز به کار Vasil Hard Fork افزایش یابد. انتظار می‌رود که فورک ارتقاء قابل توجهی برای بلاک‌چین به ارمغان آورد و توسعه‌دهندگان اصلی شبکه مدعی هستند که Vasil Hard Fork تجربه استفاده از شبکه کاردانو را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

منبع: coingape

کاردانو اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.