کاردانو پرکاربردترین و کم هزینه‌ترین بلاک‌چین روز شناخته شد

رکورد جدید کاردانو در حجم تراکنش های روزانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

با افزایش فعالیت اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو، حجم کل معاملات روزانه ثبت شده به بالاترین حد خود رسید. رکورد جدید کاردانو در حجم تراکنش های روزانه توسط طرفداران این بلاک‌چین در توییتر منتشر شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

رکورد جدید کاردانو در حجم تراکنش های روزانه

یکی از طرفداران ناشناس کاردانو با نام کاربری @Haskellion در توییتر، آماری از سایت مساری (Messari) به اشتراک گذاشت.

در پست @Haskellion، حجم خالص تراکنش‌های روزانه‌ی انجام شده در بلاک‌چین کاردانو و همچنین هزینه کل کارمزدهای دریافتی در ۲۴ ساعت گذشته، نشان داده شده است.

رکورد جدید کاردانو در حجم تراکنش های روزانه

با بررسی داده‌های سایت Messari می‌توان گفت بلاک‌چین کاردانو در حجم تراکنش‌های روزانه از بلاک‌چین بیت‌کوین پیشی گرفته است.

حجم تراکنش‌های انجام شده در ۲۴ ساعت اخیر برای بلاک‌چین کاردانو  ۳۳/۴۵ میلیارد دلار و برای بیت‌کوین ۳۳/۲۷ میلیارد دلار بود.

با این حجم از تراکنش، کارمزد تراکنش یا هزینه گس بیت‌کوین ۲۳ برابر بیشتر از بلاک‌چین کاردانو ثبت شد.

معیار کارمزد تراکنش در شبکه بیت‌کوین به ۸۶۰,۰۰۰ دلار رسیده بود درحالی که این هزینه برای بلاک‌چین کاردانو معادل ۳۸,۰۰۰ دلار در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

بهتر است برای مقایسه هزینه تراکنش‌ها، بزرگترین رقیب کاردانو را نیز بررسی کنیم. اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۴/۷ میلیون دلار به عنوان کارمزد از کاربران خود دریافت کرده است.

راه اندازی شبکه‌ی اصلی Cardano-Ergo DEX

افزایش در حجم تراکنش‌های روزانه را می‌توان به جریان نقدینگی اکوسیستم پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DeFi) نسبت داد.

طبق گزارشاتی که قبلا منتشر شده، راه‌اندازی AdaSwap، توسط گال گدوت (Gal Gadot) سوپراستار سینمای جهان تایید شده است. AdaSwap که DEX کاردانو شناخته می‌شود، یک صرافی غیرمتمرکز بومی با پروتکل تامین نقدینگی خودکار است.

ErgoDEX، یکی از پروتکل‌های DeFi مبتنی بر کاردانو، که قرار است بین بلاک‌چین‌های Cardano (ADA) و Ergo پلی ایجاد کند، به زمان راه‌اندازی خود در شبکه‌ی اصلی نزدیک شده. تیم توسعه‌دهنده ErgoDEX پیش نمایشی از این پروتکل را منتشر کردند.

راه اندازی شبکه‌ی اصلی Cardano-Ergo DEX

منبع: u.today

بیت کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.