مشارکت بلاک‌چین کاردانو با اتیوپی برای بهتر کردن سیستم آموزشی این کشور

مشارکت بلاک‌چین کاردانو در اتیوپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۰

Atala prism به عنوان پروژه مهم سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. این پروژه در رابطه با مشارکت بلاک‌چین کاردانو در اتیوپی بود و مبتنی بر بلاک‌چین کاردانو است که توسط سازمان تخصصی آمریکایی PMI که در حوزه مدیریت پروژه و محصولات فعالیت دارد، انتخاب شد. برای اطلاع از جزئیات خبر مشارکت بلاکچین کاردانو در اتیوپی با بیتستان همراه باشید.

سازمان تخصصی آمریکایی PMI یکی از سازمان‌های مستقر در پنسیلوانیا است. این سازمان راهکار مدیریت هویت شرکت Input Output در اتیوپی را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین پروژه‌های سال ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

همانطور که توسط u.today گزارش شده است این سیستم که مبتنی بر بلاک‌چین کاردانو که آتالا پریزم (Atala Prism) نام دارد، است، با وزیر آموزش و پرورش اتیوپی همکاری کرد تا بتواند یک سیستم مجهز به بلاک‌چین را برای نظارت بر عملکرد دانش‌آموزان در مدارس محلی توسعه دهد.

انتظار می‌رود این پروژه در اوایل سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود. هدف از این معامله بهبود کارایی آموزش و اطمینان از تحرک اجتماعی دانش آموزانی است که در مناطق فقیرنشین روستایی زندگی می‌کنند.

مثل اتریوم اما بهتر از آن: آینده امن برای بلاک‌چین با پولکادات!

ادامه خبر را بخوانید

ادغام سیستم‌های یادگیری برای دانش‌آموزان

جان اوکانر (John O’Connor)، مدیر عملیات آفریقا در Input Output، در مصاحبه ای با PMI بیان کرد:

در آینده، ممکن است سیستم‌های مدیریت یادگیری را نیز ادغام کنیم، بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند از این سیستم برای انجام تکالیف در خانه و از آن در رایانه‌های خود استفاده کنند.

 Atala Prism به عنوان چهاردهمین پروژه تاثیرگذار سال رتبه بندی شد. Sand Sand، اولین ارز دیجیتال بانک مرکزی جهان، در رتبه چهارم قرار گرفت.

منبع خبر: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “مشارکت بلاک‌چین کاردانو با اتیوپی برای بهتر کردن سیستم آموزشی این کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.