نقطه عطف جدید کاردانو: کاردانو اکنون ۳ میلیون کیف پول فعال دارد

افزایش کیف پول های کاردانو به ۳ میلیون کیف پول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

کاردانو باز هم به دستاورد جدیدی در صنعت کریپتوکارنسی دست یافت. طبق توییتی که Cardano Community منتشر کرده، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو به 3 میلیون کیف پول رسیده است. برای خواندن خبر افزایش کیف پول های کاردانو به ۳ میلیون کیف پول با بیتستان همراه باشید.

افزایش کیف پول های کاردانو به ۳ میلیون کیف پول

حساب کاربری Cardano Community در تازه‌ترین توییت خود، رسیدن کیف پول‌های کاردانو به ۳ میلیون کیف پول را اعلام کرد. ۳ میلیونی شدن کیف پول‌ها نقطه‌ی عطفی جدید برای کاردانو به حساب می‌آید.

حساب کاربری Cardano Community

تعداد کیف پول‌های این بلاک‌چین پیشرو در زمینه proof-of-stake، در ماه می از یک میلیون عدد فراتر رفت. طبق گزارش منتشر شده توسط Kraken، روزانه بیش از ۱۱,۰۰۰ کیف پول جدید در این شبکه ساخته می‌شود.

این شبکه در سال گذشته ۱۳۴۸ درصد رشد داشته است. بیش از یک میلیون کیف پول تفویض شده در بلاک‌چین وجود دارد که افزایش متوسط سالانه ۸۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

تا ژانویه ۲۰۲۱، تنها ۲۰۳,۵۱۹ کیف پول وجود داشت که از این تعداد ۱۱۲,۴۶۹ کیف پول واگذار شده بود.

در سپتامبر گذشته، کاردانو smart contacts را راه‌اندازی کرد. با این حال برنامه‌های غیر متمرکز بسیار کمی در این شبکه وجود دارد که این خود می‌تواند مشکل ساز باشد.

توسعه‌دهندگان نیاز شدید به سازگاری با مدل خروجی تراکنش یا eUTXO دارند که خود از دلایل پیشرفت نسبتا کند است.

ماه گذشته DEX SundaeSwap  که مبتنی بر کاردانو است، روی شبکه اصلی راه‌اندازی شد. در حالی که تعداد زیادی برنامه غیرمتمرکز یا dApps دیگر نیز در انتظار راه‌اندازی بودند.

بر اساس گزارشات منتشر شده اخیر، کاردانو در اوایل ژانویه از نظر حجم تراکنش‌های روزانه، از اتریوم پیشی گرفته است. در نتیجه این افزایش، ازدحام شبکه از ۹۰ درصد فراتر رفت که به طور قابل توجهی باعث کاهش شدید سرعت شبکه شد.

کاتالیزور صعودی:

گزارش Kraken به این واقعیت اشاره می‌کند که یک اصلاح قوی بین قیمت ADA و رشد شبکه وجود دارد.

افزایش کیف پول های کاردانو به ۳ میلیون کیف پول

از این رو، انتشار برنامه‌های مورد انتظار می‌تواند تاثیر متفاوتی روی توکن بگذارد. ADA نسبت به رکورد ۳/۰۹ دلاری که در ۲ سپتامبر به ثبت رسانده بود، ۶۵/۴۰ درصد کاهش یافته است.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.