تراکنش‌های شبکه‌ی کاردانو از ابتدای سال ۲۷۰ درصد افزایش یافته است

رشد ۲۷۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه کاردانو از ابتدای سال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

از ابتدای سال جاری، تراکنش‌های شبکه‌ی کاردانو تا ۲۷۰ درصد افزایش یافته است. همچنین اخیرا این شبکه توانسته از نظر حجم مبادلات روزانه، از شبکه‌هایی مثل بیت‌کوین، دوج‌کوین و اتریوم پیشی بگیرد. برای خواندن جزئیات خبر رشد ۲۷۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه کاردانو از ابتدای سال با بیتستان همراه باشید.

رشد ۲۷۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه کاردانو از ابتدای سال

بر اساس داده‌های جدید Kraken Intelligence، کاردانو رشد قابل توجهی در حجم تراکنش‌های داخل شبکه، طی چند ماه گذشته به ثبت رسانده است. حجم نقل و انتقالات زنجیره ای کاردانو علیرغم رکود بازار کریپتو، از اوایل سال جاری و پس از فروپاشی چشمگیر Terra حدود ۲۷۰ درصد افزایش یافته است.

Kraken Intelligence اشاره کرد که حجم معاملات درون زنجیره‌ای کاردانو، به طور دقیق از ابتدای ماه ۱۶ درصد و از ابتدای سال ۲۶۸ درصد(YTD) افزایش یافته است.

تحلیلگران Kraken رشد قوی Cardano را به راه‌اندازی (DEX) SundaeSwap، اولین صرافی غیرمتمرکز شبکه، و بازی متاورس Pavia نسبت می‌دهند.

در همین راستا توسعه دهندگان کاردانو، اندازه بلاک‌های بلاک‌چین را تا ۱۰ درصد افزایش دادند زیرا تعداد پروژه‌ها در اکوسیستم شدیدا افزایش یافته و از ۱۰۰۰ برنامه گذشته است.

هارد فورک آینده کاردانو

در گزارشات Kraken Intelligence، به هارد فورک آینده کاردانو Vasil نیز اشاره شد و اعلام شد که یکی از دلایل جلب توجه کاردانو همین به‌روزرسانی جدید این شبکه است که نقش مهمی در رشد حجم انتقال زنجیره ای ADA ایفا کرده.

انتظار می‌رود هارد فورک Vasil، سرعت و مقیاس پذیری شبکه Cardano را به طور قابل توجهی افزایش دهد و آن را برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز جدید مناسب‌تر کند.

طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن ADA هشتمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تقریباً ۱۷٫۵ میلیارد دلاری است. با این حال، علیرغم اینکه کاردانو یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین بلاک‌چین‌های قرارداد هوشمند لایه ۱ حوزه‌ی کریپتو است، نتوانسته مانند بسیاری از رقبای خود، یک اکوسیستم DeFi پرکاربرد برای خود ایجاد کند.

منبع: zycrypto

اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.