پیش بینی افزایش قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰: تحلیل‌گران چه آینده‌ای را متصور هستند؟

پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

آخرین نظرسنجی که Finder در پنل خود قرار داده در مورد بررسی کاردانو و پتانسیل آن بود. تحلیل‌گرانی که در این بررسی شرکت کردند معتقد هستند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۳۰ به ۵۸ دلار خواهد رسید. این تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کردند که این ارز سال جاری به ۲٫۷۲ دلار خواهد رسید. برای خواندن جزئیات پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰ با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰

بر اساس آخرین نظرسنجی تحلیلی انجام شده توسط Finder تحلیل‌گران معتقدند آینده کاردانو روشن است.

در جدیدترین گزارش فایندر با محوریت Cardano، گروهی از تحلیلگران که در این پروژه مشارکت کرده بودند پیش‌بینی کردند که کاردانو، ارز دیجیتال با قراردادهای هوشمند، تا سال ۲۰۳۰ به قیمت ۵۸ دلار خواهد رسید. این نظرسنجی همچنین پیش‌بینی کرد که کاردانو امسال را با قیمت ۲٫۷۲ دلار به پایان خواهد رساند و بیش از ۱۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

ونسا هریس، یکی از بزرگترین حامیان کاردانو و هیئت مدیره محصولات Permission است، اعتقاد دارد که این ارز می‌تواند امسال از مرز ۳ دلار نیز عبور کند. وی در این مورد توضیح داد:

Cardano یکی از معدود پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند است که امنیت، صحت و تمرکززدایی را در از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

کاردانو در حال حاضر به دلیل کندی  پیشرفت و قرار ندادن ویژگی‌ها و عملکردهای جدید در پایگاه داده‌های خود شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال هریس معتقد است که این امر به پذیرش ارز توسط دولت، ملت‌ها و سازمان‌های غیردولتی به دلیل انعطاف پذیری آن کمک می‌کند.

با این حال، همه کارشناسان و تحلیل‌گرانی که در این پروژه مشارکت داشتند به یک اندازه خوش‌بین نبودند. تحلیل‌گرانی هم مثل جان استفانیدیس، مدیرعامل بالتازار و ورونیکا میهای از سرمایه‌گذاران کاردانو بودند که معتقد هستند کاردانو وضعیت خرسی خواهد داشت.

استفانیدیس بر این باور است که قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۲ به دلیل فناوری ضعیف کاهش خواهد یافت. همچنین میهای معتقد است که قیمت کاردانو در ده سال آینده افزایش نیافته و حتی کمتر هم خواهد شد

کاردانو تا به امروز

کاردانو در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده و به تازگی اقدام کرده است تا قراردادهای هوشمند را در خود ادغام کند. به همین جهت هارد فورک قرارداد‌های هوشمندی به نام آلونزو را به خدمت گرفت تا مهمترین اپلیکیشن‌های DeFi را وارد اکوسیستم خود کند.

با وجود همه این گفته‌ها بسیار از افراد معتقدند کاردانو نتوانسته سهم زیادی از کل ارزش قفل شده (TVL) پلتفرم‌های دیفای را به دست آورد. همچنین برخی دلیل کاهش ارزش کاردانو را به  نوسانات عمومی بازار نسبت می‌دهند.

منبع: bitcoin.com

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.