کوسه‌‌های کاردانو در حال جمع‌آوری توکن ADA هستند

کوسه های کاردانو در حال جمع آوری نیمی از ADAهای عرضه شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۰

کوسه های کاردانو در حال جمع آوری نیمی از ADAهای عرضه شده هستند. براساس گزارش‌های ارائه شده از ابتدای سال، آدرس‌های کوسه‌‌ی کاردانو ۱۰ درصد به دارایی‌های خود اضافه‌ کرده‌اند. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل Santiment، آدرس‌های کوسه کاردانو که دارای ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار توکن ADA هستند تقریبا نیمی از توکن‌های عرضه شده کاردانو (۳۴٫۱۲ میلیارد توکن) را جمع‌آوری کرده‌اند. این خریدها در پنج‌هفته گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

عکس توییت

طبق گزارش Santiment، با فروش نهنگ‌های کاردانو این کوسه‌ها رشد سریعی داشته‌اند. همچنین این شرکت تجزیه و تحلیل اعلام کرد که نهنگ‌هایی که دارای ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون آدا هستند در سه ماه گذشته دارایی‌های خود را از ۳۷ درصد به ۱۷٫۷ درصد کاهش داده‌اند. به طور کلی از ابتدای سال آدرس‌های کوسه کاردانو ۱۰ درصد به دارایی‌های خود اضافه‌ کرده‌اند.

کاردانو همچنان در بین برترین‌ فعالیت‌های درون زنجیره‌ای

بلاک‌چین کاردانو ماه گذشته با وجود معاملات خسته‌کننده، انفجاری در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای خود تجربه کرد. بر اساس داده‌های اخیر Messari، در حال حاضر کاردانو بعد از بیت‌کوین در جایگاه اول از نظر فعالیت تراکنش قرار دارد و از اتریوم و لایت‌کوین پیشی گرفته است.

بر اساس حجم تراکنش‌ها کاردانو با ۱۶٫۹۸ میلیارد دلار از اتریوم و لایت‌کوین پیشی گرفت. حجم تراکنش برای اتریوم و لایت‌کوین نیز به ترتیب ۶٫۲۷ و ۲٫۹۰ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته بود.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.