افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو: قیمت کاردانو افزایش خواهد یافت؟

افزایش فعالیت نهنگ های کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۰

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که توسط معامله‌گران خرد و بزرگ زیادی معامله می‌شود. تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط IntotheBlock نشان می‌دهد که فعالیت نهنگ‌ها در بازار این رمزارز، ۳ درصد افزایش پیدا کرده است. معاملات انجام شده توسط نهنگ‌ها گاها به ۱۰۰,۰۰۰ توکن نیز رسیده. با بیتستان همراه باشید تا به خبر افزایش فعالیت نهنگ های کاردانو بپردازیم.

افزایش فعالیت نهنگ های کاردانو

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط IntotheBlock، رمزارز کاردانو شاهد افزایش جزئی ۳ درصدی در تراکنش‌های بزرگ است. تراکنش‌های بزرگ ثبت شده، توسط نهنگ‌های این رمزارز انجام شده‌اند که می‌توان نتیجه گرفت فعالیت نهنگ های کاردانو در بازار بیشتر شده است.

در زمان نگارش این خبر، کاردانو با ۷/۱۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۱/۱۹ دلار مبادله می‌شود. جالب است بدانید که در تراکنش‌های بزرگ رصد شده توسط IntoTheBlock، تراکنش‌هایی با ۱۰۰,۰۰۰ توکن و یا بیشتر هم به چشم می‌خورد.

افزایش فعالیت نهنگ های کاردانو

تجزیه و تحلیل IntoThe Block نشان می‌دهد که تعدادی از بزرگ‌ترین دارندگان ADA، بخش عمده‌ای از کل عرضه Cardano را کنترل می‌کنند. بنابراین، فعالیت نهنگ‌ها برای توکن ADA بسیار مهم خواهد بود.

در حال حاضر، ارزش بازار کاردانو، ۴۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و در رتبه هفتم قرار دارد.

سیر نزولی کاردانو:

Cardano پس از رسیدن به قیمت ۲/۹۰ دلار در ۲ سپتامبر، به طور پیوسته کاهش یافته است. با کاهش قیمت این رمزارز، علاقه نهنگ‌ها به فعالیت نیز بیشتر شده؛ چرا که نهنگ‌ها دوست دارند ارز مورد نظرشان را با قیمت پایین خریداری کنند.

سیر نزولی کاردانو

داده‌های منتشر شده نشان می‌دهند که فعالیت در بلاک‌چین کاردانو با کاهش قیمت این رمزارز، همچنان ادامه دارد. همچنین شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment اشاره کرده که Solana ،Polkadot و Cardano در فعالیت‌های روزانه پیشرو هستند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.