شمارش معکوس برای بروزرسانی Vasil کاردانو آغاز شد

شمارش معکوس برای بروز رسانی Vasil کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: تیم توسعه دهنده اصلی بلاک‌چین کاردانو اعلام کرد که هاردفورک مورد انتظار واسیل وارد مرحله نهایی شده. در واقع می‌توان گفت که شمارش معکوس برای بروز رسانی Vasil کاردانو آغاز شده است.

شمارش معکوس برای بروز رسانی Vasil کاردانو

Input Output، توسعه‌دهنده اصلی بلاک‌چین کاردانو، قبل از راه‌اندازی هاردفورک مورد انتظار Vasil وارد مرحله نهایی شده است. طبق اطلاعیه روز سه‌شنبه، این تیم پیشنهاد بروزرسانی برای شبکه آزمایشی بلاک‌چین را ارائه کرده، از این رو می‌توان گفت که شمارش معکوس برای ارتقاء شبکه اصلی آغاز شده است.

هفته گذشته، تیم Input Output کاردانو node 1.35.0 را منتشر کرد که یک نقطه عطف مهم برای این تیم بود. همانطور که در خبرهای گذشته نیز پرداخته بودیم، در ابتدا انتظار می‌رفت که هاردفورک در ماه جاری عرضه شود، اما عرضه آن به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد.

توسعه‌دهنده اصلی Cardano اکنون پایان ماه جولای را زمان دقیق این بروزرسانی اعلام کرده است. Input Output بارها تاکید کرده که می‌خواهد مطمئن شود که شروع بع کار کردن هاردفورک کاملا ایمن خواهد بود. جامعه و صرافی‌های کریپتو حداقل به چهار هفته زمان نیاز دارند تا هاردفورک را قبل از راه‌اندازی عمومی و رسمی آزمایش کنند.

جالب است بدانید که آلونزو، هاردفورک قبلی کاردانو، در ۱۲ سپتامبر راه اندازی شد و قراردادهای هوشمند را به یکی از برترین بلاک‌چین‌های اثبات سهام تبدیل کرد. انتظار می‌رود هاردفورک Vasil توان عملیاتی بلاک‌چین را افزایش دهد تا کارایی شبکه نیز بهبود چشمگیری داشته باشد.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.